خط کشی پارکینگ در تهران


در این مقاله به بررسی اصول خط کشی پارکینگ می پردازیم. ما خواهیم دانست که خطکشی پارکینگ چیست و چرا مهم است.

خط کشی روسازی چیست؟

 

v1_e3o.jpg

به زبان ساده، خط کشی روسازی به معنای رنگ آمیزی خطوط روی یک پارکینگ، جاده، یا سایر سطوح آسفالت/بتنی است، تا مردم بدانند کجا بروند و چه کاری انجام دهند.

کار خط کشی پارکینگ ممکن است شامل نصب ایستگاه های چرخ و ستون های ایمنی و همچنین رنگ آمیزی خطوط باشد.

تجهیزات مورد استفاده برای خط کشی روسازی:

نیازی به گفتن نیست، در حالی که می توان از یک غلتک رنگ ساده برای خطوط استفاده کرد، متخصصان تمام این خطوط را با دست رنگ نمی کنند!

ماشین‌هایی وجود دارد که متخصصان برای انجام خط‌کشی روسازی از آن‌ها استفاده می‌کنند. این ماشین‌ها از ساده تا پیچیده هستند و کار سریع‌تر و دقیق‌تری نسبت به نقاشی دستی انجام می‌دهند.

خط کشی در پارکینگ های تجاری:

خط کشی در پارکینگ ها برای حفظ جریان ترافیک سازمان یافته در پارکینگ ضروری است، اما می توانند محو شوند. و خطوط محو شده به سختی دیده می شوند، در حالی که نوارهای نصب شده در فاصله نادرست می توانند جریان زمین شما را مختل کنند که همچنین می تواند برای ترافیک خطرناک باشد.

خط کشی مناسب در پارکینگ ها:

استفاده از رنگ مناسب هنگام تغییر مسیر پارکینگ ضروری است. رنگ باید روشن و بادوام باشد. معمولاً از رنگ‌های اکریلیک مبتنی بر آب استفاده می‌شود، اما محصولات به اشکال مختلف دیگری نیز عرضه می‌شوند. با این حال، انتخاب رنگ تنها بخشی از فرآیند خط کشی پارکینگ است. اطمینان از اینکه پارکینگ شما از فاصله مناسبی برخوردار است به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید رنگ قابل مشاهده است.

رانندگان و عابران پیاده به طور یکسان برای راهنمایی و موقعیت یابی به شدت به علائم پارکینگ متکی هستند. اگر خط‌ها منسجم نیستند، افراد ممکن است در مورد اینکه کجا پارک کنند یا کجا می‌توانند با خیال راحت راه بروند گیج شوند. این می تواند منجر به تصادف، پارک غیرقانونی در مناطق آتش سوزی و مسدود شدن راه های ورودی شود. اگر رنگ آمیزی خطوط پارکینگ نادرست است، باید بلافاصله رنگ آمیزی و اصلاح شود تا با مقررات محلی مطابقت داشته باشد. به هر حال، به عنوان یک مالک ملک، اگر علامت گذاری پارکینگ شما مشخص نباشد، می توانید در قبال هر حادثه ای که رخ می دهد مسئول شناخته شوید!

مزایای خط کشی

ایمنی:

ایمنی دلیل شماره 1 است که چرا همه پارکینگ ها به علامت و علامت نیاز دارند. به عنوان مالک پارکینگ، شما باید خطوط پارکینگ خود را حفظ کنید تا جریان ترافیک ایمن برای وسایل نقلیه و عابران پیاده فراهم شود.

فراتر از الزامات قانونی:

به عنوان مالک پارکینگ، شما ملزم به پیروی از دستورالعمل های علامت گذاری پارکینگ هستید که توسط شهرداری خود تعیین شده است. این دستورالعمل‌ها به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که رانندگان و عابران پیاده وقتی در ملک شما هستند، مکان امنی برای پیاده‌روی/پارک در اختیار داشته باشند.

جریان ترافیک وسایل نقلیه و عابر پیاده:

داشتن خطوط واضح و قابل مشاهده پارکینگ، و نمادها (فلش ها، معلولیت، عدم پارک و غیره) برای جریان ترافیک کارآمد وسیله نقلیه و عابران پیاده ضروری است. داشتن علامت‌گذاری برای دنبال کردن، جریان ترافیک را بهبود می‌بخشد و سردرگمی را در موارد زیر به حداقل می‌رساند:

  • جایی که وسایل نقلیه باید توقف کنند
  • جایی که عابران میتوانند پیاده راه روند
  • از چه مناطقی باید اجتناب کرد
  • چه کسی حق تقدم دارد
  • جایی که وسایل نقلیه می توانند پارک کنند

کارایی پارکینگ:

یک پارکینگ با چیدمان خوب، کارایی نحوه استفاده از متراژ پارکینگ شما را به حداکثر می رساند. مطمئن شوید که جایگاه های پارکینگ شما به اندازه و به درستی چیده شده اند. این اطمینان حاصل می کند که در دسترس ترین فضاهای پارکینگ را برای زمین خود فراهم می کنید، در حالی که دستورالعمل های اندازه و نیازهای مشتری خود را نیز رعایت می کنید.

راحتی و رضایت مشتری:

با زنده نگه داشتن خطوط پارکینگ خود به مشتریان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. وقتی خط‌کشی پارکینگ شما کسل کننده و کم رنگ به نظر می رسند، این تصور را ایجاد می کند که به ظاهر ملک خود افتخار نمی کنید. با حفظ خط خود، به مشتریان خود نشان می دهد که به آنها اهمیت می دهید.

گروه  تولیدی آرن پارکینگ با ارائه خدمات تجهیزات پارکینگی در خدمت شما عزیزان می باشد.

با ما تماس بگیرید:

تلفن شرکت:02166916779

تلفن تماس:09197371866-09197371867

نشانی :تهران ، ستارخان به سمت صادقیه ، خیابان سازمان آب ، پلاک ۱۶۷

تفاوت سرور مجازی با سرور فیزیکی


تفاوت سرور مجازی با سرور فیزیکی

سرور مجازی و سرور فیزیکی دو نوع رایج از سور کوچک‌تر تقسیم می‌کند. ما همچنین مزایا و معایب هر دو نوع سرور را از نظر قابلیت اطمینان، امنیت، کارایی و هزینه بررسی کردیم. در نهایت، ما توصیه کردیم که بسته به نوع و اندازه کسب و کار خود، سرور مناسب را انتخاب کنید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی یک سرور مجازی است که بر روی یک سخت افزار فیزیکی قرار می گیرد و به کمک نرم افزار های خاص، منابع سخت افزار را با سایر سرورهای مجازی به اشتراک می گذارد. به عبارت دیگر، چندین سرور مجازی مستقل با استفاده از یک سخت افزار فعال هستند. بنابراین، هزینه تهیه و نگهداری سخت افزار کمتر خواهد بود و قابلیت تغییر پذیری و مقیاس پذیری بالاتر خواهد بود.

سرور فیزیکی چیست؟

سرور فیزیکی یک سخت افزار است که تمام منابع آن توسط یک سرویس دهنده استفاده می شود. به عبارت دیگر، هر سخت افزار فقط یک سرویس دهنده را پشتیبانی می کند. بنابراین، هزینه تهیه و نگهداری سخت افزار بیشتر خواهد بود و قابلیت تغییر پذیری و مقیاس پذیری کمتر خواهد بود.

امنیت سرور مجازی و سرور فیزیکی

امنیت یکی از عوامل مهم در انتخاب نوع سرویس دهنده است. در زیر به برخی از جنبه های امنیتی هر دو نوع سرویس دهنده پرداخته شده است.

  • جداسازی: در سرویس دهنده فیزیکی، جداسازی فیزیکی وجود دارد یعنی هیچ کس به جز شما به منابع شما دسترسی نخواهد داشت. در حالی که در سرویس دهنده مجازی، جداسازی منطقی وجود دارد یعنی شما باید از نرم افزار های امنیتی مانند فایر وال، آنتی ویروس و غیره استفاده کنید تا از دسترسی سایر سرویس دهنده ها به منابع شما جلوگیری کنید. بنابراین، سرویس دهنده فیزیکی از نظر جداسازی امن تر است.
  • مدیریت: در سرویس دهنده فیزیکی، شما مسئول مدیریت کامل سخت افزار و نرم افزار هستید و می توانید به روز رسانی ها، پشتیبان گیری ها، تنظیمات امنیتی و غیره را خود انجام دهید. در حالی که در سرویس دهنده مجازی، شما فقط مسئول مدیریت نرم افزار هستید و بخشی از مدیریت سخت افزار را به ارائه دهنده خدمات واگذار می کنید. بنابراین، سرویس دهنده فیزیکی از نظر مدیریت امن تر است.
  • قابلیت بازیابی: در سرویس دهنده فیزیکی، اگر سخت افزار خراب شود یا دچار حادثه شود، شما باید زمان و هزینه زیادی صرف بازیابی داده ها و برقراری سرویس کنید. در حالی که در سرویس دهنده مجازی، شما می توانید به راحتی یک کپی پشتیبان از سرویس دهنده خود را در یک محل دیگر قرار دهید و در صورت بروز مشکل، به سرعت به حالت قبل بازگردید. بنابراین، سرویس دهنده مجازی از نظر قابلیت بازیابی امن تر است.

به طور کلی، هر دو نوع سرویس دهنده مجازی و فیزیکی مزایا و معایب خود را از نظر امنیت دارند. بسته به نوع فعالیت و نیاز شما، می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت سرور مجازی با سرور فیزیکی، با ما تماس بگیرید.

c2_90mo.jpg

مزایا و معایب سرور مجازی

سرور مجازی یک نوع سرویس هاستینگ است که به شما امکان می‌دهد یک سرور اختصاصی را در یک محیط مجازی اجاره کنید. سرور مجازی دارای مزایا و معایب خاص خود است که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای سرور مجازی:

– قابلیت انعطاف‌پذیری: شما می‌توانید منابع سرور خود را بر اساس نیازهای خود تغییر دهید و به راحتی ارتقاء یا کاهش دهید.

کنترل بالا: شما دسترسی کامل به سرور خود دارید و می‌توانید نرم‌افزارهای دلخواه خود را نصب و پیکربندی کنید.

– هزینه پایین: شما فقط برای منابعی که استفاده می‌کنید پرداخت می‌کنید و نیازی به خرید یا نگهداری تجهیزات فیزیکی ندارید.

– امنیت بالا: سرور مجازی شما از سرور فیزیکی جدا شده و تحت تاثیر حملات یا خطاهای دیگر سرورهای همسایه قرار نمی‌گیرد.

معایب سرور مجازی:

– عملکرد پایین‌تر: سرور مجازی شما باید منابع خود را با سرور فیزیکی که بر روی آن قرار دارد به اشتراک بگذارد. این ممکن است باعث کند شدن عملکرد سرور شما در زمان‌های بار زیاد شود.

– پشتیبانی محدود: شما مسئول مدیریت و نگهداری سرور خود هستید و نمی‌توانید به پشتیبانی فنی از طرف ارائه‌دهنده سرویس تکیه کنید.

– پایداری کم‌تر: سرور مجازی شما در صورت بروز خطای فنی یا حادثه در سرور فیزیکی، قابل دسترس نخواهد بود. شما باید از روش‌های پشتگیر گیری مناسب استفاده کنید تا اطلاعات خود را حفظ کنید.

مزایا و معایب سرور حقیقی

سرور حقیقی یک کامپیوتر فیزیکی است که برای ارائه خدمات شبکه به کاربران طراحی شده است. سرور حقیقی مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید قبل از انتخاب آن در نظر گرفته شود. در این متن، به برخی از این مزایا و معایب اشاره می‌کنیم.

مزایای سرور حقیقی عبارتند از:

– کنترل بیشتر: با داشتن سرور حقیقی، شما مالک تجهیزات هستید و می‌توانید به راحتی تغییرات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری را اعمال کنید. شما همچنین مسئول تعمیر و نگهداری سرور هستید و می‌توانید از کیفیت و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

– عملکرد بالاتر: سرور حقیقی معمولاً قدرت پردازش و حافظه بالاتری نسبت به سرورهای مجازی دارد. این به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های سنگین‌تر و پربار‌تر را روی سرور خود اجرا کنید و با تعداد بالاتری از کاربران همزمان برخورد داشته باشید.

– هزینه پایین‌تر: در بلند مدت، داشتن سرور حقیقی ممکن است هزینه پایین‌تری نسبت به استفاده از سرویس‌های ابری یا مجازی داشته باشد. شما فقط یک بار هزینه خرید تجهیزات را پرداخت می‌کنید و نیاز به پرداخت هزینه اجاره یا استفاده ماهانه ندارید.

معایب سرور حقیقی عبارتند از:

  • نصب و راه‌اندازی دشوار: برای داشتن سرور حقیقی، شما باید فضای مناسب، تجهیزات لازم، پشتیبانی فنی و امکانات دسترسی به شبکه را فراهم کنید. این ممکن است زمان‌بر، پیچیده و هزینه‌بر باشد.
  • نگهداری و به‌روز رسانی: شما باید به طور منظم سرور خود را چک کنید و در صورت لزوم تعویض قطعات، نصب آپدیت‌ها، رفع خطاها و تامین امنیت آن اقدام کنید. این نگهداری و به‌روز رسانی مستلزم صرف زمان، هزینه و دانش فنی است.
  • کمبود انعطاف‌پذیری: با داشتن سرور حقیقی، شما محدود به ظرفیت و قابلیت‌های سرور خود هستید. اگر نیاز به افزایش یا کاهش منابع سرور داشته باشید، شما باید تجهیزات جدیدی را خریداری یا فروش کنید. این ممکن است زمان‌بر و هزینه‌بر باشد و باعث اختلال در عملکرد سرور شود.

سوالات متداول

سرور مجازی یک نوع سرویس است که به شما امکان می دهد یک سرور اختصاصی را بر روی یک سرور فیزیکی اجرا کنید. در واقع، شما می توانید چندین سرور مجازی را با استفاده از منابع یک سرور فیزیکی ایجاد کنید. این روش دارای مزایایی مانند کاهش هزینه، افزایش انعطاف پذیری و بهبود عملکرد است. برخی از سوالات متداول در مورد تفاوت سرور مجازی با سرور فیزیکی عبارتند از:

چگونه می توانم یک سرور مجازی را راه اندازی کنم؟

اگر می خواهید یک سرور مجازی راه اندازی کنید، ابتدا باید یک سرویس دهنده ابری را انتخاب کنید. سپس باید یک پلن مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید. بعد از آن، باید یک سیستم عامل را برای سرور خود نصب کنید. در نهایت، باید تنظیمات امنیتی و شبکه را انجام دهید و سرور خود را شروع به کار کنید.

تفاوت سرور مجازی با سرور فیزیکی چیست؟

سرور مجازی و سرور فیزیکی دو نوع سرور هستند که برای ارائه خدمات وب استفاده می شوند. سرور مجازی یک بخش از یک سرور فیزیکی است که به صورت مجازی از آن جدا شده و منابع مستقلی را به کاربر اختصاص می دهد. سرور فیزیکی یک دستگاه واقعی است که تمام منابع آن برای یک کاربر یا سازمان در دسترس است. سرور مجازی نسبت به سرور فیزیکی مزایایی مانند هزینه پایین تر، انعطاف پذیری بالاتر، مقیاس پذیری راحت تر و مدیریت آسان تر دارد. سرور فیزیکی نسبت به سرور مجازی مزایایی مانند کنترل بیشتر، امنیت بالاتر، عملکرد بهتر و پایداری بالاتر دارد.

چه زمانی باید از سرور مجازی استفاده کنم؟

سرور مجازی یک نوع سرویس هاستینگ است که به شما امکان می‌دهد یک سرور اختصاصی را در یک محیط مجازی اجاره کنید. از سرور مجازی می‌توانید زمانی استفاده کنید که نیاز به کنترل بالا، امنیت قوی و منابع تضمین شده دارید. سرور مجازی به شما این امکان را می‌دهد که سیستم عامل، نرم‌افزارها و تنظیمات خود را بر روی سرور اعمال کنید و به صورت مستقل از سایر کاربران عمل کنید.

 

منبع: https://tshfidar.com

پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی


پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی

کمپانی بزرگ شیائومی کار خود را با تولید تلفن های همراه هوشمند آغاز کرد اما به مرور فعالیت خود را در حوزه های مختلف گسترش داد. در حال حاضر یکی از لاین های تولید فعال شیائومی، خط تولید انواع لوازم ورزشی و باشگاهی می باشد. با اینکه اغلب لوازم ورزشی تولید شده توسط این برند شامل تردمیل (خانگی و باشگاهی)، اسکی فضایی، دوچرخه ثابت (ایستاده و نشسته)، صندلی ماساژور، ماساژور پا، دوربین های ورزشی مخصوص، ترازوهای هوشمند شیائومی و ... با استقبال بالایی مواجه شده اند، اما در ادامه قصد داریم به پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی بپردازیم.

با پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی ، قدرتمند ورزش کنید.

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از جمله آلودگی هوا، بیماری های پیش بینی نشده و ... کمتر به سراغ باشگاه ها می روند و مایل به ورزش کردن در خانه هستند. با خرید لوازم ورزشی به راحتی می توانید در خانه ورزش کنید و بدنی سالم و سرزنده داشته باشید. با محصولات ورزشی تولید شده توسط برند شیائومی شما می توانید قدرتمند ورزش کنید و لذت ببرید.ضمن اینکه برخی از محصولات این برند نام آشنا برای استفاده در باشگاه ها نیز مناسب است.

بنابراین نیازی نیست برای ورزش کردن حتما به سراغ فضای باز و یا حتی باشگاه بروید، با تهیه پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی قادر خواهید بود ورزش کردن را به یکی از روتین های روزانه خود تبدیل کنید.

در ادامه پیرامون پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی شامل تردمیل شیائومی، دوچرخه شیائومی و ترازو شیائومی توضیحاتی را آورده ایم:

تردمیل شیائومی

تردمیل از مناسب ترین لوازم ورزشی برای ورزش کردن در خانه به شمار می رود. در برخی موارد به دلایل مختلفی از جمله آب و هوای نامساعد، ترافیک و ... امکان پیاده روی در فضای باز وجود ندارد. در چنین شرایطی یک تردمیل جمع و جور خانگی می تواند به بی تحرکی های شما پایان دهد.

تردمیل های تولید شده توسط برند شیائومی، ضمن برخورداری از کیفیت فوق العاده بالا، دارای قیمت های پایین تری نسبت به تردمیل دیگر برندها می باشد. ضمن اینکه برخی از تردمیل های تولید شده توسط این برند دارای ساختار تاشو است و به راحتی می توانید آن را در کوچکترین فضاها شامل زیر تخت و یا زیر مبل نیز جای دهید.

متریال مورد استفاده برای ساخت بدنه

در ساخت بدنه تردمیل های شیائومی در مدل های R1 Pro، A1 Pro، R1  از آلیاژ آلومینیوم مقاوم استفاده شده است. آلیاژی که ساختار مقاوم، مرغوب و با دوام تردمیل ها را تضمین می کند؛ به طوری که در یک بازه زمانی طولانی می توانید به راحتی از آن ها برای دویدن و پیاده روی استفاده کنید.

همینطور تسمه این محصولات نیز از تخته فیبری با چگالی بالا یا آلیاژ آلومینیوم تولید شده است. البته در تولید تسمه دویدن از پلاستیک  EVAنیز استفاده شده است. موادی که به تسمه دویدن حالت ارتجاعی بالا و در عین حال ضربه گیر را می بخشند.

سرعت تردمیل شیائومی

سرعت هر یک از تردمیل های شیائومی با توجه به توان مصرفی آن ها بین 0.5 الی 10 کیلومتر بر ساعت متغیر می باشد. همینطور مدل های مختلف تردمیل شیائومی قادر هستند که وزن زیادی را تحمل کنند. به عنوان مثال تردمیل Walking Pad R1 قادر به تحمل 110 کیلوگرم بار است.

دارای نمایشگر LED

بر روی صفحه نمایش تردمیل های شیائومی، یک LED تعبیه شده است که بر روی آن مسافت طی شده، سرعت حرکت و همینطور زمان ورزش کردن نمایش داده می شود.

قابلیت کنترل از راه دور

یکی از ویژگی های تردمیل شیائومی که آن را تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی کرده است، امکان کنترل از راه دور آن به واسطه اپلیکیشن های اختصاصی شیائومی می باشد.  اینگونه کاربران می توانند با اتصال به اپلیکیشن مخصوص شیائومی فعالیت های ورزشی روزانه خود را از طریق گوشی موبایل بررسی کنند و کالری مصرفی را در دوره تناسب اندام خود دنبال نمایند.

همینطور در تردمیل های تولید شده توسط برند باکیفیت شیائومی، برنامه های کاربردی و مجموعه کاملی از حرکات ورزشی به کاربران ارائه می شود.

 

 

دوچرخه های ورزشی ثابت از پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی

یکی دیگر از محصولات و لوازم ورزشی تولید شده توسط برند شیائومی که با استفاده از آن می توان تناسب اندام را در منزل تجربه کرد، دوچرخه های ثابت تولید شده توسط این برند است. دوچرخه ای که به دلیل صدای کم و در عین حال عملکرد بسیار مناسب برای استفاده در آپارتمان گزینه ای بسیار ایده آل به شمار می رود.

طراحی دوچرخه شیائومی

دوچرخه های ثابت از کالاهای ورزشی هستند که به تناسب اندام کمک می کنند. شیائومی در طراحی این کالای ورزشی از فناوری های روز دنیا استفاده کرده است، به طوری دارای حداقل سر و صدا می باشد.

در ساخت دوچرخه شیائومی از شاسی فولادی استفاده شده است که مقاومت و توانایی تحمل وزن بسیار بالا را دارد. بنابراین اشخاص با وزن سنگین نیز می توانند به راحتی از این تجهیزات استفاده کنند.

بر روی فرمان دوچرخه نیز صفحه نمایشی وجود دارد که اطلاعاتی شامل میزان سرعت، مدت زمان تمرین و همینطور موادر دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

حمل و یا جا به جایی این وسیله بر روی انواع سطوح به دلیل داشتن چرخ های کوچک تعبیه شده در زیر آن بسیار آسان است.

تغییر میزان قدرت و مقاومت با استفاده از نیروی مغناطیسی

در دوچرخه های ورزشی ثابت به منظور تغییر میزان قدرت و مقاومت، از نیروهای مغناطیسی تسمه های فلزی استفاده شده است. اینگونه کاربران به راحتی می توانند در هنگام ورزش قدرت و مقاومت را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند.

قابلیت کنترل از طریق اتصال به اپلیکیشن اختصاصی شیائومی

با استفاده از اتصال به اپلیکیشین اختصاصی شیائومی به نام Mi Home ، می توان به راحتی تنظیمات دستگاه را کنترل و مدیریت کرد. کاربران اینگونه می توانند فعالیت ها و کالری هایی که می سوزانند را بهتر مدیریت کنند.

 

 

قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی

ارتفاع صندلی و دسته دوچرخه ثابت شیائومی قابل تنظیم است. به طوری که امکان تغییر ارتفاع صندلی با توجه به قد افراد وجود دارد. اینگونه کاربران می توانند با تنظیم ارتفاع صندلی، بهترین وضعیت نشستن را در هنگام کار با دوچرخه ثابت برای خود در نظر بگیرند.

ضمن اینکه در مدل های مختلف دوچرخه ثابت شیائومی، امکان تنظیم فاصله صندلی تا دسته دوچرخه نیز وجود دارد. این قابلیت امکان استفاده راحت تر از دستگاه را برای کاربران فراهم می کند.

پدال های این وسیله ورزشی از پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی نیز به گونه ای است که به دلیل داشتن بندهای سیلیکونی، از درون رکاب لیز نمی خورد.

ترازوی هوشمند

شاید ترازوی هوشمند برای بسیاری از افراد کمی نامفهوم به نظر برسد؛ چراکه یک ترازو به جز نشان دادن عدد وزن کارایی دیگری ندارد. اما جالب است بدانید که ترازوهای شیائومی یک گجت هوشمند هستند که نشان دادن وزن دقیق، ساده ترین کارایی آن ها می باشد. ترازوهای تولید شده توسط برند شیائومی به دلیل پایش سلامتی و نمایش اطلاعات مفید از بدن کاربر، تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی شده اند.

ترازوهای هوشمند شیائومی از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می شوند. برای استفاده از تمامی امکانات ترازو باید نرم افزار Mi Fit را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید تا بتوانید اطلاعات مختلف بدن خود را بر روی گوشی خود مشاهده کنید. از سوی دیگر این ترازو ها قابل همگام سازی با مچ بند و ساعت هوشمند می باشند.

این محصول دارای نمایشگر LED است و انرژی آن نیز به وسیله یک باتری قلمی تامین می شود. حداکثر وزن قابل تحمل در ترازوهای شیائومی، حدود 150 کیلوگرم می باشد.

امکانات ترازوی هوشمند شیائومی

از پرطرفدارترین ترازوها شیائومی، مدل Mi-Smart-Scale2  است که قادر به اندازه گیری شاخص های سلامتی می باشد. از امکانات این ترازو می توان به قابلیت محاسبه شاخص توده بدنی (BMI) با استفاده از نرم افزار، اندازه گیری چربی بدن و چربی شکمی ، اندازه گیری توده عضلانی، تعیین فرم بدن، اندازه گیری آب توده استخوانی، نشان دادن وزن بدن و ... اشاره کرد.

کاربران می توانند با دریافت تمامی اطلاعات از ترازوی هوشمند شیائومی و ردیابی تغییرات خود در طی ماه های مختلف، سلامتی خود را کنترل کنند. لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات شما در اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی هوشمند شیائومی نیز ثبت می شود.

امکان ثبت سفارش خرید انواع ترازوهای شیائومی از طریق سایت فروشگاه شیائومی وجود دارد. شما عزیزان می توانید برای مشاهده جزئیات هر یک از ترازوهای هوشمند شیائومی از وبسایت دیدن کنید.

خرید اینترنتی پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی

با گسترش تکنولوژی و اینترنت، خرید لوازم ورزشی شیائومی نیز آسان تر شده است. افرادی که قصد دارند به صورتی اینترنتی پرطرفدار ترین لوازم باشگاهی شیائومی را خریداری کنند، می توانند از وبسایت فروشگاه شیائومی دیدن کنند. امکان بررسی جزئیات هر یک از محصولات شیائومی از طریق وبسایت مجموعه امکان پذیر است.

https://theomnibuzz.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%87-%d8%9b-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d9%88 /

https://www.click4r.com/posts/g/10446089 /

https://friend007.com/read-blog/71840

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4706038

https://www.homify.co.uk/ideabooks/9431243

https://www.zupyak.com/p/3706819/t/rhnmy-khryd-jhyzyh-tmm-anchh-khh-z-lwzm-mnzl-nyz-dryd

https://www.launchora.com/story/1687588228--0

https://www.4yo.us/blogs/54124/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2

https://postheaven.net /

https://writeablog.net /

https://oniros.eu/npkaaz9ptx

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2023/06/24/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84 /

http://mehfeel.net/mehfeel/forum/topic/51923

https://www.dailystrength.org/journals/rhnmy-khryd-lwzm-tby-t-grdy-z-mhswlt-shyywmy

https://squareblogs.net/1xhnkzqhg3