امنیت دوربین تحت شبکه / نصب دوربین های دید در شب با لامپIR


امنیت دوربین تحت شبکه / نصب دوربین های دید در شب با لامپIR

 

امنیت دوربین مدار بسته تحت شبکه

?) کلمه عبور دوربین ها برای همه ی دوربین های تحت شبکه خود کلمه عبور ایمن قرار

دهید. هرگز اجازه ندهید دوربین مدار بسته تحت شبکه شما با کلمه عبور پیش فرض

مانند Admin یا ???? باشند.

?) فایروال: فایر وال ها همواره به عنوان یکی از مهمترین ابزار های امنیتی جهت مقابله با

حملات شبکه ای می باشد.استفاده از فایر وال سخت افزاری تا حدود زیادی می تواند خطر

حملات را کاهش دهد. فایر والهای نرم افزاری نیز می توانند کمک حال مناسبی برای مقابله

با این خطر ها باشند.

?) معماری شبکه: وجود حجم عظیمی از نرم افزار هایی که از منابع شبکه استفاده میکنند

ممکن است اختلالاتی در شبکه ایجاد کند. زیرا این نرم افزارها ممکن است رجیستر نشده

باشند ویا اختلالاتی را بوجود اورند واستفاده از توپولوژی مناسب تا حدود زیادی میتواند

این مشکلات را مرتفع کند.

هایک ویژن   بهترین برند تولید کننده دوربین مداربسته در جهان است.

?) سیستم عامل: همواره از نسخه بروز سیستم عامل تحت شبکه استفاده کنید. زیرا پس

از منسو خ شدن نسخه های قدیمی باگ های امنیتی زیادی در آنها شناخته میشود.

?)کلمه عبور سیستم عامل: همواره برای سیستم عامل شبکه خود کلمه عبور ایمن متشکل

از اعداد و کارکتر های بزرگ وکوچک استفاده کنید.

ردیابی ورود بدون مجوز

هر شبکه میتواند در خطر تهاجم قرار داشته باشد، مهاجم میتواند به سیستم یا امنیت

شبکه آسیب برساند. مهاجمانی همچون ویروس ها، کرم ها، و تروجان ها امروزه بسیار

رایج شده اند. برای غلبه بر این تهاجمات از فایر وال ها و آنتی ویروس ها استفاده میشود

و سیستم های کاربری مجبورند تا بطور مداوم اطلاعات خود را از طریقه شرکتهای سازنده،

به روز کنند. هنگامی که یک LAN به اینترنت متصل میشوند، فایروال باید فعال باشد.

فایروال به منزله یک نگهبان است که از ورود اطلاعات مضر و غیر مجاز از طریق اینترنت به

شبکه جلوگیری مینماید. از فایروال همچنین می توان جهت فیلتر کردن انتقال اطلاعات و

یا محدود کردن دسترسی نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:   نصب دوربین مدار بسته

نکاتی در مورد نصب دوربین های دید در شب با لامپIR

 

در موارد زیادی شاهد این مشکل بوده ایم که پس از نصب سیستم مدار بسته و تحویل آن به مشتری با گذشت زمان کوتاه مشتریان از تصاویر دوربین ها در زمان شب و تاریکی مطلق ناراضی هستند و با مراجعه به محل و بررسی دوربین ها به این نکته مهم رسیدیم. توجه داشته باشید وقتی یک دوربین دید در شب که دارای لامپ های مادون قرمز (IR) می باشد را در یک محل که تاریک است، نصب می کنید. نباید در نزدیکی دیدرس دوربین شیشه یا آینه وجود داشته باشد. وجود شیشه و آینه در دید مستقیم دوربین های دید در شب باعث انعکاس مستقیم نور مادون قرمز آن به داخل لنز و کانون اصلی تصویر خواهد شد و تصویر شما خراب خواهد شد.

و در مواردی هم که دوربین های دید در شب همپوشانی دارند توجه فرمایید که طوری زاویه ها را تنظیم کنید که نور مستقیم لامپ های دید در شب آن ها داخل لنز دیگر دوربین موجود در آن محل نتابد.

 

به نکته دیگری که حائز اهمیت است نیز توجه فرمایید، در بسیاری از مدل های دوربین دید در شب دام یک حلقه لاستیک سیاه رنگ وجود دارد. این حلقه در مدل هایی وجود دارد که قاب شیشه ای یا تلقی دوربین هنگام نصب از روی دوربین باید جدا شود. دلیل وجود این حلقه این است که وقتی شما قاب شیشه ای دوربین دام خود را می بندید ودر زمان تاریکی که چراغ های مادون قرمز روشن می شوند نور آن به داخل لنز می تابد. این امر بر اثر انعکاس نور آنها به قاب شیشه ای می باشد. وجود این حلقه لاستیکی به همین دلیل است که از نفوذ نور مادون قرمز به داخل لنز جلوگیری کند. پس نوجه داشته باشید که هنگام نصب این حلقه لاستیکی از دوربین جدا نشود. در مواردی پیش می آید که به دلیل غیر استاندارد بودن دوربین و قاب آن، باعث می شود که نور مادون قرمز به داخل لنز بتابد و تصاویر خراب شوند.

 دوربین مداربسته تی وی تی

راه حل این مشکل فقط پوشاندن دور لنز می باشد. به این ترتیب که با یک چسب برق می توانید دور لنز را بپوشانید و به صورت دایره ای شکل چسب را دور لنز بچسبانید. در مرحله بعد قاب شیشه ای را ببندید و دقت کنید که چسب برق شما هنگام چرخش قاب شیشه ای جدا نشود و یا روی لنز را نگیرد. چسب برق باید طوری چسبانده شود که وقتی درب شیشه ای را می بندید، چسب کاملا به قاب شیشه ای بچسبد و از نفوذ نور کاملا جلوگیری کند با انجام اینکار خواهید دید که به راحتی مشکل خرابی تصاویر حل خواهد شد.

 

دلیل روشن نشدن تلویزیون ال جی به صورت کامل و مختصر

دلیل روشن نشدن تلویزیون ال جی به صورت کامل و مختصر

روشن نشدن تلویزیون ال جی کی از اشکالاتی هست که کاربران تلویزیون ال جی با آن روبرو می شوند. روشن نشدن تلویزیون ال جی علت های متفاوت می تواند داشته باشد. اولین کاری که در این زمینه باید بررسی شود، پریزی است که دوشاخه تلویزیون به آن می خورد. برای این کاری می توان تلویزیون را با یک پریز دیگر امتحان کرد.

دومین مرحله بررسی کابل برق تلویزیون است. برای این کار باید که از یک اهم متر کمک بگیرید. اگر اهم متر ندارید از یک کابل دیگر کمک بگیرید. اگر از سالم بودن کابل اطمینان حاصل کردید. احتمال زیاد تلویزیون شما دچار مشکل شده و باید نمایندگی تلویزیون ال جی تماس بگیرید. قبل از تماس مدل تلویزیون را از روی قاب پشت تلویزیون بخوانید و روی یک کاغذ بنویسید. مدل تلویزیون برای تامین قطعات بسیار مهم است.

بررسی روشن نشدن تلویزیون ال جی

روشن نشدن تلویزیون ال جی به دلیل مشکل برد پاور تلویزیون

روشن نشدن تلویزیون ال جی به دلیل ویروسی شدن مین برد تلویزیون

دیر روشن شدن تلویزیون ال جی به دلیل فرسودگی قطعات برد پاور

روشن نشدن تلویزیون ال جی به دلیل مشکل cpu مین برد

حل اشکال روشن نشدن تلویزیون با ریست کردن تلویزیون ال جی

ارسال کارشناس و تعمیرکار تخصصی تلویزیون در سریع ترین زمان ممکن به محل شما

مشکل برد پاور تلویزیون ال جی

یکی از عللی که باعث می شود تلویزیون روشن نشود. مشکل برد پاور تلویزیون است. برد پاور تلویزیون وظیفه ولت رسانی به همه بخش های تلویزیون را دارد اگر ولت کم باشد یا قطع شده باشد، تلویزیون روشن نمی شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار مشکل می شود. نوسان برق به معنی بالا و یا پایین آمدن زیاد ولتاژ تلویزیون است. وقتی برد پاور به دلیل نوسان برق دچار سوختگی می شود باید همه قطعات خراب تعویض شوند. برای اینکه برد پاور بیشتر عمر کند قطعات فرسوده هم باید تعویض شود.

ویروسی شدن مین برد تلویزیون ال جی

یکی از عللی که باعث روشن نشدن تلویزیون ال جی می شود، ویروسی شدن مین برد تلویزیون است. معمولا ویروسی شدن در تلویزیون های اندروید و اسمارت دیده می شود.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلویزیونهای هوشمند به اینترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تی وی ها به آنتی ویروس جزء اولویت تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر بیشتر تلویزیون های هوشمند دارای آنتی ویروس می باشند و انواع برنامه های آنتی ویروس در منابع معتبر قابل دسترسی و استفاده می باشند.

طبق تحقیقیت متخصصین پشتیبانی تلویزیون ال جی اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت می تواند باعث هک سیستم شود که این به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزایش دانلود انواع فیلم ها از اینترنت و محبوبیت پیدا کردن انواع کانال های تلویزیونی که با اتصال به اینترنت قابل دسترسی می باشند احتمال آلوده شدن تلویزیون به ویروس وجود دارد.

با توجه به توضیحات بالا باید که در ماه یک بار تلویزیون خود را اسکن کند تا از ویروسی شدن آن پیشگیری کنید. باید قبل از اتصال هارد و فلش ممری آن را ویروس کشی کنید.

نحوه تعمیر تلویزیون ال جی

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ال جی، به دو روش صورت می گیرد. روش اول مراجعه به نمایندگی تلویزیون ال جی و تحویل تلویزیون به متخصصین تعمیر تلویزیون lg است. در این روش همه عملیات مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه صورت می گیرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط شما و حضور تعمیرکار تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون ال جی چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن تلویزیون، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست متخصصین مجرب و با به کارگیری از پیشرفته ترین ابزار و تلویزیون های روز انجام می پذیرند. برای کسب رضایت و آسایش خاطر کاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصین این نمایندگی، مشمول یک ماه ضمانت و ضمانت کتبی است.

دیر روشن شدن تلویزیون ال جی

تعمیرکار های ارسالی گروه ای از قطعات و لوازم جانبی تلویزیون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنند. این امر سبب صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون محدود به مورد تعمیری خاصی نیست و همه مشکلات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می شود. شما مراجعین گرامی می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت درخواست خود مبنی بر ارسال تعمیرکار تعمیر تلویزیون به منزل را ثبت کنید.

 

تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با سرویس تی وی

تعمیر تلویزیون در جنوب تهران با سرویس تی وی

 نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی یا ال جی و سامسونگ جنوب برای اطمینان از رضایت شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات تلویزیون که در جنوب به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر تلویزیون در محل در جنوب اشاره کرد.

تعمیر ال ای دی

تعمیر ال سی دی

تعمیر تلویزیون

 سرویس تعمیرگاه معتبر تلویزیون در جنوب با سال ها تجربه در این زمینه

تعمیر گاه نمایندگی آماده پذیرش مسئولیت تعمیر تلویزیون با تعهد کامل می باشند.

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با مشخص زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اصل ضمانت دار

۶ ماه ضمانت خدمات تعمیر با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

ارسال کارشناس و تعمیرکار تخصصی تلویزیون در سریع ترین زمان ممکن به محل شما

نمایندگی تلویزیون

نمایندگی تخصصی تعمیر تلویزیون طی سال ها تجربه در زمینه سرویس دهی خدمات تعمیر تلویزیون به خوبی به این نتیجه دست پیدا کرده که تلویزیون در منزل و محل شما از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و شرکت ها و برندها هم برای این کار همه توان خود را به کار برده اند تا تلویزیونات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند و با توجه به آمار فروش و تولید تلویزیون به راحتی می توان متوجه شد که این تلویزیون مورد استقبال مردم واقع شده و همه کسانی که از این تلویزیونات استفاده می کنند در خرید بعدی خود مطمئنا به دنبال تلویزیون خواهند گشت چون ما اعتقاد داریم که تولید تلویزیون با کیفیت نیازی به تبلیغات نداشته و همه هزینه های هنگفتی را که در بخش تبلیغات نیاز به صرف کردن است را در بخش تولید و کیفیت تولید تلویزیون به کار می بریم.

تعمیر تلویزیون

سرویس تی وی با سال ها تجربه در زمینه تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیر تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این نمایندگی از لحاظ فنی: تسلط کامل متخصصین به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون است، آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیر و قطعات است.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط سرویس تعمیر تلویریون، ارسال نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت، پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون است.

نمایندگی تلویزیون

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون ، به دو روش صورت می گیرد. روش اول مراجعه به نمایندگی تلویزیون و تحویل تلویزیون به متخصصین تعمیر تلویزیون SAMSUNG است. در این روش همه عملیات مورد نیاز برای سرویس و تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه صورت می گیرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده تلویزیون و حضور متخصصین تعمیر در محل است.
تعمیر تلویزیون چه در محل مورد نظر و چه در نمایندگی آن تلویزیون، تفاوتی نداشته و هر دو سرویس به دست متخصصین مجرب و با کمک پیشرفته ترین تلویزیون های روز انجام می پذیرند. برای کسب رضایت و آسایش خاطر کاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصین این نمایندگی، مشمول یک ماه ضمانت و ضمانت کتبی است.

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در منزل برای آن دسته از مراجعینی است که تلویزیون تلویزیون آن ها دچار مشکل شده و به هر علت امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه وجود ندارد.نمایندگی به منظور آسایش خاطر و رفاه حال هموطنان، این امکان را فراهم کرده است تا در صورت درخواست مراجعین محترم، کادر تعمیر و تعمیرکار این مرکز، برای تعمیر تلویزیون منزل ارسال گردند. در این کارشناسشناسان تعمیر خود به محل مورد نظر ارسال شده و همه عملیات مورد نیاز برای تعمیر و بررسی کامل تلویزیون را انجام می کنند.

تعمیرکار های ارسالی گروه ای از قطعات و لوازم جانبی تلویزیون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات خراب اقدام کنند. این امر سبب صرفه جویی در زمان و سرعت بخشی به روند تعمیر تلویزیون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمی برای خرید قطعه مناسب و اصلی رها خواهد کرد. خدمات سرویس تی وی محدود به مورد تعمیری خاصی نیست و همه مشکلات و اشکالات مرتبط با انواع تلویزیون را شامل می شود.

خط افقی و عمودی در تلویزیون سونی، الجی و سامسونگ

خط افقی و عمودی در تلویزیون سونی، الجی و سامسونگ

وقتی خطوط افقی یا عمودی روی صفحه تلویزیون ظاهر می شوند، با آزمایش تصویر تلویزیون، بررسی اتصالات کابل ها و بررسی عملکرد صحیح تلویزیون های خارجی، دلیل اصلی را شناسایی کنید. بررسی کنید که خطوط افقی یا عمودی روی صفحه تلویزیون متحرک می باشند یا دائمی؟

اگر خطوط متزلزل می شوند، منبع ورودی کابل اتصال را بررسی کنید تا ببینید که به درستی وصل شده اند. کابل ها را جدا کرده و دوباره وصل کرده و تصویر را بررسی کنید.

کانال های مختلف تلویزیون را بررسی کرده و ببینید که خطوط عمودی یا افقی روی همه کانال ها وجود دارد. اگر این این بود، ورودی های مختلف تلویزیون را هم امتحان کنید تا مطمئن شوید که خطوط در همه آن ها دیده می شوند یا خیر.

اگر خطوط در همه ورودی ها وجود دارد، یک بررسی تصویر را اجرا کنید.

نحوه بررسی تصویر تلویزیون سامسونگ

برای بررسی تصویر در تلویزیون سامسونگ گزینه HOME یا MENU را روی ریموت کنترل فشار دهید، بعد از منوی ظاهر شده مسیر زیر را انتخاب کنید.

پشتیبانی> خود بررسی> آزمایش تصویر

Settings> Support> Self Diagnosis> picture test

تلویزیون شما اسکن خود را شروع می کند. تصویر تستی روی صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود. اگر در تصویر نمایش داده شده شاهد خطوط عمودی روی صفحه تلویزیون سامسونگ و یا خطوط افقی بودید باید از یک کارشناس برای بررسی اشکال و تعمیر تلویزیون سامسونگ خود کمک بگیرید. سرویس تی وی سال هاست که تعمیر تلویزیون سامسونگ را در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد و با وجود اینکه نمایندگی تلویزیون سامسونگ ناست توانسته است در سال های گذشته به صدها هزار نفر از مشترکین سامسونگ که ضمانت تلویزیون آن ها به پایان رسیده است خدمات ارائه کند.

نحوه بررسی تصویر تلویزیون ال جی

برای بررسی تصویر در تلویزیون ال جی گزینه HOME یا MENU را روی ریموت کنترل فشار دهید، بعد از منوی ظاهر شده مسیر زیر را انتخاب کنید.

به منوی تنظیمات> تصویر> بررسی تصویر بروید.

Settings > Picture> pictur test

اگر در تصویر نمایش داده شده شاهد خطوط عمودی روی صفحه تلویزیون ال جی و یا خطوط افقی بودید و ضمانت تلویزیون شما به پایان نرسیده، باید از نمایندگی تلویزیون ال جی برای تعمیر تلویزیون ال جی خود کمک بگیرید و اگر ضمانت تلویزیون شما با پایان رسیده است میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین درخواست خود را در سرویس تی وی ثبت کنید تا متخصصین ما در سریع ترین زمان ممکن برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

نحوه بررسی تصویر در تلویزیون سونی

دکمه MENU را در ریموت کنترل فشار دهید؛ بعد به مسیر زیر بروید:

Apps> Help

در زیر Top support solutions گزینه Problem diagnosis را انتخاب کنید. اگر این گزینه را ندارید به مرحله بعد بروید.

مسیر زیر را انتخاب کنید:

Picture> Sound symptoms

بعد گزینه start را انتخاب کنید. تلویزیون شما گروه ای از تصاویر و صداها را برای آزمایش صفحه نمایش و صدا پخش می کند.

برای لغو بررسی تصویر، دکمه Back را در ریموت کنترل فشار دهید.

در پایان آزمون روی صفحه تلویزیون شما پیامتست تصویر و صدا کامل است!ظاهر می شود.

گزینه Finish را برای پایان بررسی تصویر تلویزیون سونی انتخاب کنید.

برای تکرار بررسی تصویر، گزینه Restart the test یا Start again را انتخاب کنید.

ما در سرویس تی وی سالهاست که خدمات تلویزیون سونی را به مراجعین تلویزیونات سونی ارائه میکنیم و اگر برای تعمیر تلویزیون سونی خود به کمک نیاز داشتید کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا متخصصین ما در سریع ترین زمان ممکن برای هماهنگی با شما تماس بگیرند. اگر ضمانت تلویزیون شما به پایان نرسیده میتوانید با نمایندگی تلویزیون سونی تماس بگیرید تا بدون دریافت هزینه اشکال تلویزیون شما را حل کنند.

اگر خطوط در همه کانال ها ظاهر می شوند اما نه در همه ورودی ها و برنامه ها:

در این حالت، مسئله به احتمال زیاد خود تلویزیون است امکان دارد ورودی کابل ها شل یا خراب شده باشند و در نتیجه به احتمال زیاد به خدمات تعمیر تلویزیون نیاز داشته باشد.

قبل از درخواست خدمات تعمیر، سعی کنید تلویزیون را به تنظیمات کارخانه برگردانید. این به شما کمک می کند تا مشخص کنید اشکال از نرم افزار یا سخت افزار است. برای این کار به منو زیر بروید:

Settings > General

گزینه Reset to Initial Settings را کلیک کنید.

برای ریست تلویزیون، دستورالعمل های نمایش داده شده را دنبال کرده و بعد تلویزیون را دوباره راه اندازی کنید.

توجه: در مراحل رسیت تلویزیون از شما رمز تلویزیون درخواست می شود. اگر رمز را تغییر نداده باشید به صورت پیش فرض 0،0،0،0 یا 1،2،3،4 خواهد بود.

خیلی از مواقع دلیل خطوط عمودی یا افقی در صفحه تلویزیون، قطع شدن اطلاعات تصویر به علت اشکالات است که بر اثر کارکرد طولانی مدت تلویزیون و یا عواملی مثل ضربه خوردن به تلویزیون به وجود می آیند. بعضی از مواقع اشکال ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی روی تصویر تلویزیون، قابل تعمیر بوده و بعضی از مواقع تنها راه چاره تعویض پنل تلویزیون است که هزینه زیادی در بر خواهد داشت و گاهی مقرون به صرفه نیست؛ اما در هر صورت کار تعویض پنل تلویزیون بسیار حساس است و باید حتما توسط تعمیرکار متخصص و مجرب انجام شود.

گام ضروری و اساسی در انتخاب رشته با آکادمی انتخاب سبز


b4_zbwb.png

?? گام ضروری و اساسی در انتخاب رشته

 

?? گام اول؛ در درجه اول، من باید خودم را خوب بشناسم، علایقم را بدانم، بفهمم که تیپ شخصیتی ام چیست، آیا درونگرا هستم یا برونگرا و استعداد چه رشته ای را دارم، حفظیاتم خوب است یا هوش ریاضی و محاسباتی بهتری دارم!

خودم را که خوب شناختم میرسم به گام بعدی...

 

?? گام دوم؛ حالا با توجه به شناختی که از خودم به دست آوردم چه رشته ای برای من مناسب است؟

 

?? گام سوم؛ بازار کار این رشته یا رشته هایی که میخواهم آن را ادامه بدهم چگونه است و در آینده چه زیرشاخه هایی دارد و تا چه سطحی باید آن را ادامه بدهم که بتوانم از آن درآمدزایی بکنم

 

?? گام چهارم؛ کدام دانشگاه ها در این رشته یا رشته هایی که من میخواهم آن را بخوانم رنکینگ و رتبه ی بهتری دارند و مدرکشان برای آینده ی شغلی من اعتبار می آورد.

 

?? گام پنجم: این دانشگاه هایی که در ذهنم گلچین کرده ام و رشته هایی که تشخیص داده ام برای من مناسب هستند چه شرایطی دارندو فاصله دانشگاه تا محل زندگی من، هزینه هایی که در آینده خواهم داشت به چه صورتی خواهد بودو آیا تحصیل در این رشته و دانشگاه به هزینه هایش می ارزد؟

 

?گام ششم: این رشته ها و دانشگاه هایی که در ذهنم دارم را بر روی یک کاغذ اولویت بندی می کنم

?? گام هفتم؛ کد رشته محل های  این دانشگاه ها را از دفترچه انتخاب رشته استخراج میکنم و برحسب اولویت، فعلا روی یک کاغذ یادداشت می کنم.

 

?? گام هشتم: دفترچه انتخاب رشته را خوب مطالعه می کنم و بسته به شرایطی که در کارنامه ام دارم احتمالات قبولی خودم را بررسی می کنم و بر اساس این احتمالات روی کاغذ چینش اولیه ی انتخاب رشته ی خودم را انجام می دهم، احتمال قوی در این قسمت، به مشاوره ی یک مشاور کاربلد هم نیاز خواهم داشت

 

??گام نهم؛ پس از مشورت با سایرین و افراد باتجربه، چینش نهایی را انجام می دهم و در فرم انتخاب رشته، کدرشته محل ها را چینش می کنم

 

??گام دهم؛ به این نکته ایمان می آورم که هرکس برحسب زحمتی که کشیده است مستحق دریافت پاداش خواهد بود و خودم را از پیش بازنده ی هیچ میدانی نمی دانم و همیشه باید امیدوار باشم.

این مقاله توسط آکادمی انتخاب سبز طراحی و تدوین شده است که برای دسترسی به سایر محتواهای ارزشمند وارد سایت انتخاب سبز شوید.