مهاجرت به کانادا از طریق ادامه تحصیل


مهاجرت به کانادا از طریق ادامه تحصیل

در ابتدا اجازه بدهید ببینیم که اصلا چرا باید در بین اینهمه کشور آزاد، برای تحصیل به کانادا مهاجرت کنیم؟ خب یکی از مهم‌ترین دلایل این است که تحصیل در کانادا هزینه‌های کم‌تری نسبت به دیگر کشورها مثل آمریکا، استرالیا، انگلیس و... دارد. این در حالی است که مزایای زندگی در این کشور بسیار بیشتر از کشورهای نام‌برده است.

تحصیل در کانادا | تحصیلی کانادا

موضوع بعدی که مخاطبان را به مهاجرت تحصیلی به کانادا ترغیب کرده، نظام آموزشی منتخب این کشور است. نظام آموزشی این کشور در چند سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشته و مدارکی که صادر می‌کند هم در اغلب کشورهای جهان به عنوان مدارک معتبر شناخته می‌شود.

در نهایت آخرین موضوعی که به خاطرش پیشنهاد می‌کنیم برای تحصیل کانادا را انتخاب کنید، این است که شرایط دریافت اقامت در این کشور برای افراد محصل در آن، بسیار آسان خواهد شد. بنابراین تحصیل در کانادا به نوعی یک تیر و دونشان است!

البته مزایای دیگری هم متوجه علاقه‌مندان به تحصیل در این کشور می‌شود، اما با توجه به اینکه نمی‌خواهیم این مقاله بیش از حد طولانی شود، به شما توصیه می کنیم با مراجعه به سایت شرکت رایابین الملل با مزایای کامل تحصیل در کانادا بیشتر آشنا شوید.

کیفیت دانشگاه‌ها در کشور کانادا بسیار بالا است و در زمینه سطح علمی و آموزشی صاحب سبک‌ نسبت به سایر کشور ها است.

اما در مورد شرایط دانشگاه‌ها در کانادا باید گفت که هم اکنون بیشتر از ??? هزار دانشجوی خارجی در کانادا مشغول به تحصیل هستند.

کشور کانادا دارای ?? دانشگاه معروف است که تعداد ? دانشگاه آن در لیست ?? دانشگاه برتر و ?? دانشگاه آن در لیست ??? دانشگاه برتر دنیا قرار دارند.

همچنین کشور کانادا به دانشجویان بورسیه تحصیلی می دهد و ‌با اخذ ویزا تحصیلی کانادا و گرفتن فاند از دانشگاه های کانادا شرایط تحصیل رایگان در این کشور فراهم می شود.

با توجه به قوانین مهاجرتی در کشور کانادا، دانشجویان می‌توانند بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه‌، اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

به این شکل که دانشجویان بعد از پایان تحصیلات، می‌توانند از دولت فدرال در خواست ویزای کار در کانادا کنند و با پیدا کردن کار مناسب و بعد از شاغل شدن، به اداره مهاجرت درخواست اقامت دائم کانادا دهند و‌ بعد از طی شدن این پروسه بتوانند اقامت کانادا را به دست آورند.

دانشجویان فارغ التحصیل در استان کبک می‌توانند بعد از اینکه از این استان فارغ التحصیل شدند، مستقیما از اداره مهاجرت استان کبک درخواست اقامت دائم کانادا را نمایند.

برخلاف استان‌های دیگر کانادا که ابتدا فرد متقاضی باید در خواست ویزا کار در کانادا دهد، در این استان نیازی به اخذ ویزای کار نیست و مستقیما می‌توان بعد از فارغ التحصیل شدن اقامت دائم کانادا را برای خود فراهم کرد.

اگر خودتان از قبل شرکت معتبری را می‌شناسید، حتما با آنها همکاری کنید. اما اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می‌کنیم برای تحصیل در کانادا، مهاجرت به این کشور و حتی دریافت اقامت، به سراغ مجموعه رایا بین الملل (internationalraya) بروید. کارشناسان این شرکت می‌توانند به شکل رایگان به شما در زمینه مهاجرت تحصیلی مشاوره بدهند. کافی است همین حالا با شماره‌های پایین تماس گرفته یا اینکه وارد صفحه مرتبط به مهاجرت تحصیلی به کانادا در این سایت شده و اطلاعات تکمیلی از مزایا تا نحوه مهاجرت به این کشور را مطالعه کنید.

مشاوران رایابین الملل آماده هستند تا با توجه به شرایط هریک از شما بهترین مشاوره را به شما ارائه کنند تا با کمترین هزینه و راحت ترین روش به کانادا مهاجرت کنید.

رایابین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند

 

اهمیت پیروی از اصول سئو برای فروشگاه ها


اهمیت پیروی از اصول سئو برای فروشگاه ها

 

اصول SEO برای فروشگاه ها و آگاهی از روش هایی که می توان برای بهبود آن به کار برد مهمترین موضوعی است که در موفقیت سایتهای فروشگاهی نقشی اساسی دارد. اگر وب سایت فروشگاهی نیز دارید علاوه بر توجه به طراحی و برنامه نویسی سایت خود ، باید برنامه ریزی مناسبی برای مدیریت سایت و بهبود وضعیت سئو نیز داشته باشید.

 

با رعایت اصول سئو برای فروشگاه ها ، می توانید تجارت خود را به خوبی به مخاطبان ارائه دهید و به آنها اجازه دهید به راحتی به سایت شما و محصولاتی که می فروشید دسترسی پیدا کنند. حتی می توانید برای استفاده از سایت از طریق دستگاه های موبایل برای بهبود وضعیت سئو سایت و افزایش بازدید سایت طراحی خاصی داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد از تلفن های هوشمند برای جستجوی اینترنت استفاده می کنند ، بنابراین بهتر است طراحی مناسبی برای این بخش داشته باشید.

 

 

 

اهمیت پیروی از اصول سئو برای فروشگاه ها

اهمیت پیروی از اصول SEO برای فروشگاه ها زمانی مشخص می شود که افراد کالایی را در اینترنت جستجو می کنند. در این حالت ، معمولاً سایتهایی که در بالای لیست Google هستند بیشترین بازدید را داشته اند. هرچه رتبه بندی موتور جستجوگر شما بهتر باشد ، احتمال حضور شما در نتایج اولیه گوگل بیشتر است. به این ترتیب می توانید بازدید از سایت خود را افزایش دهید و فروش محصولات و خدماتی که ارائه می دهید به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

هنگامی که از اهمیت پیروی از اصول SEO برای فروشگاه ها آگاه شدید ، نوبت به پیروی از این اصول می رسد. به طور کلی ، اصول SEO برای فروشگاه ها در بخشهای مختلف قابل بحث است. قسمت اول در زمینه طراحی و برنامه نویسی وب سایت است ، که یک موضوع تخصصی است و افرادی که به عنوان برنامه نویس و طراح وب سایت کار می کنند ، سعی در اجرای یک پروژه طراحی وب سایت دارند که با اصول اولیه سئو مطابقت داشته باشد ، اما قسمت دیگر این است همچنین بسیار مهم است که مدیریت صحیح سایت بر اساس اصول SEO است. این بخش بسیار گسترده است و نیاز به دقت و دقت زیادی دارد. در این بخش می توانیم به کلمات کلیدی مراجعه کرده و برای سایت محتوا ایجاد کنیم. کلمات کلیدی کلماتی هستند که مردم برای جستجوی نیازهای خود در اینترنت استفاده می کنند. با استفاده از همان کلمات کلیدی ، موتورهای جستجو نتایج مربوط به نیاز کاربر را نشان می دهند. بر این اساس ، شما به عنوان مدیر سایت فروشگاه باید کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را شناسایی کرده و از آنها در محتوای سایت استفاده کنید.

 

SEO را حفظ کنید

برخی از افراد هنگام انتخاب کلمات کلیدی که ذکر خواهیم کرد اشتباه می کنند. انتخاب کلمات کلیدی نباید محدود به کلمات تخصصی در زمینه فعالیت سایت باشد. لازم به ذکر است که کلمات کلیدی باید براساس بیشتر جستجوهای انجام شده توسط افراد عادی انتخاب شوند. استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت نیز باید مطابق با اصول سئو برای فروشگاه ها انجام شود. به طور کلی ، سایت های فروشگاهی به دلیل خاص بودن دارای محتوای متنی و بصری زیادی نیستند ، بنابراین شما باید از نظر تهیه آن محتوا ، محصولات و خدمات را در نظر بگیرید. طبق اصول سئو وب سایت فروشگاه ، شما مجبور نیستید متن های موجود در اینترنت را کپی کنید و متون و محتوای سایت باید به روشی کاملاً منحصر به فرد تهیه و در سایت قرار گیرد. استفاده از متن های تکراری در سایتی با صفحات مختلف نیز می تواند امتیازات منفی برای سایت داشته باشد. سعی کنید نظارت کاملی و دقیق بر محتوای سایت خود داشته باشید.

 

 

 

اصول سئو برای مغازه ها و ارتباط آن با ساختار اصلی سایت

ساختار سایت یکی از مواردی است که باید بر اساس اصول سئو برای فروشگاه ها طراحی شود. ساختار سایت به معنای دسته بندی ها و تقسیم بندی هایی است که بر روی محتوای سایت انجام می شود. این ساختار نشان می دهد سایت شامل چه بخشهایی است و هر بخش شامل چه اطلاعاتی است. هرچه سازماندهی این دسته ها بر اساس اطلاعات باشد ، می توانید اطمینان بیشتری داشته باشید که کاربران و موتورهای جستجو هنگام ورود به سایت گیج نخواهند شد و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنند. برای اینکه ساختار سایت با اصول سئو سایت فروشگاه مطابقت داشته باشد ، توجه به نکاتی لازم است. اولین کاری که باید انجام شود جلوگیری از طراحی سایت های پیچیده است. در نگاه اول ممکن است احساس کنید که اگر سایت را از قالب ها و قالب های معمول خارج کنید ، جذابیت آن برای مخاطبان بیشتر می شود. اگرچه این دیدگاه نادرست نیست ، اما باید به خاطر داشته باشید که فراتر از ساختارهای معمول نباید سایت را پیچیده کند. یکی از اصول سئو برای فروشگاه ها این است که برای رسیدن به هر صفحه سایت بیش از سه کلیک لازم نیست.

 

اگر وقت و تجربه کافی ندارید ، می توانید کل مراحل بالا را به یک متخصص SEO بسپارید و نحوه انجام کارها را دنبال کنید.

با استفاده از توانایی بهترین متخصصان با بیش از 14 سال تجربه در زمینه طراحی و بهینه سازی انواع وب سایت ها در زمینه های مختلف ، بخش خدمات پیام آوا پردازش  سئو آماده است تا با استفاده از تجربیات و دانش خود سایت شما را به بالاترین رتبه بندی گوگل برساند. و استفاده از SEO را افزایش دهید.

http://www.rajanews.com/news/335315/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C

 

به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟


به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟

مکان گوگل در شادی کارکنان آن بی تاثیر نبوده، و این یک استاندارد طلایی برای غول تکنولوژی می باشد.مقر اصلی آن در مانتین ویو، کالیفرنیا می باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازمانی که درآن درجه بندی دستمزد یا حقوق انجام می شود) در صدر 50 تا از بهترین شرکت ها برای کار در آمریکا قرار گرفت. همچنین فیسبوک در رتبه 5 قرار گرفت با اینکه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. کارمندان آمریکایی که در گوگل کار می کنند در بررسی PayScale برای کارمند در تعدادی از مناطق نمرات بالایی برای رضایت شغلی، پاداش و مفهوم کار نمرات بالایی را کسب کرده اند.

به همین دلیل در اینجا اشاره می کنیم که چرا گوگل در رتبه بندی بهترین شرکت برای کار در کشور آمریکا می باشد:

 

درصد بالایی از کارمندان Google می گویند که آنها از کار خود راضی هستند.

86 درصد از کارمندان گوگل می‌گویند که از کارشان در این شرکت راضی هستند.  لازلو باک به عنوان رئیس گوگل در کتاب خود، "قوانین کار!" کلید موفقیت گوگل به عنوان یک محل کار را نوآوری، تجربه، و  داشتن چیزهای سرگرم کننده دانسته است.

او می نویسد "مسئله زیبا در مورد این روش این است که در این محیط بزرگ : تمام  تلاش ها برای حمایت یک دیگر، و  ایجاد یک سازمان خلاق، سرگرم کننده، سخت کوش، و بسیار مولد، با همدیگر می باشد " .

یکی از عوامل اصلی که گوگل را به محیط کار منحصر به فرد و شگفت انگیز  تبدیل کرده "Googleplex " است. بیشتر کارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذیری در این شرکت می گویند مانند وعده های غذایی سالم و لذیذ رایگان، لباس های شسته شده و امکانات ورزشی، مرخصی های بسیار برای والدین، و داشتن محل مراقبت از کودکان. یکی از کارمندان در Mountain View به عنوان توصیف گوگل می گوید "یک شرکت که در مقابل کارکنان خود رفتار های بزرگ نشان می دهد که در مقابل باعث ایجاد انگیزه و وفاداری آن ها می شود ."

کارمندان گوگل می گویند که گوگل اجازه می دهد تا خلاقیت و ایده های خود را بر روی پروژه ها پیاده کنند. گوگل همچنین کارکنان خود را تشویق می کند که برای کمک به ایجاد یک جامعه خلاق تر، رضایت بخش، و صمیمی معلم و مربی یکدیگر باشند.

 

 کاربران Google فکر می کنند که با کار خود باعث می شود جهان به مکانی بهتر تبدیل شود.

 73 درصد از کارکنان گوگل  شغل خود را به صورت معنی دار پیدا کرده اند. این با توجه به ماموریت شرکت تعجب آور نیست : "سازمانی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات مفیدو برای عموم"

باک می نویسد "این کار باعث ایجاد انگیزه و نوآوری "و " دامنه گسترده ای از ماموریت ها به ما اجازه می دهد تا گوگل به جلو حرکت کند به صورت یک قطب نما به جای سرعت سنج."

گوگلی ها به خوبی به این ماموریت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه که آنها را به خود جلب و  در شرکت نگه می دارد،پروژه های معنی دار و به چالش کشیدن آن هادر سایت Glassdoor می باشد.

نخستین بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندی بکتولشیم، مؤسس سان مایکروسیستمز که به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و این در حالی بود که این شرکت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنین از چند سرمایه‌گذار دیگر توانست مبالغی دریافت کند. جف بیزوس مؤسس شرکت آمازون و استاد دانشگاه رشته کامپیوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شریرام هر کدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کردند. بعدها که گوگل به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد، ارزش این سرمایه به بیش از ۲۸۰ میلیون دلار رسیده بود.[۳۴][۳۵] دیوید شریتون که از کارآفرینان آن زمان بود نیز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کرد.[۳۶] پس از جمع‌آوری همه این مبالغ، گوگل توانست ۱ میلیون دلار سرمایه جمع کند که با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهی را در منلو پارک، کالیفرنیا افتتاح کند.[۳۷] در اوایل سال ۱۹۹۹ در حالی که برین و پیج که هنوز در حال تحصیل بودند، به این نتیجه رسیدند که موتور جستجویی که آنها به وجود آوردند وقت بسیار زیادی از امور دانشگاهی آن‌ها را اشغال کرده‌است. آن‌ها نزد شخصی با نام جورج بل که مدیرعامل شرکت موتور جستجوی اکسایت رفتند و او را ترغیب کردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و مبلغی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پیشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ این شرکت به پالو آلتو، کالیفرنیا منتقل شد[۳۹] که اکثر شرکت‌های استارت‌آپ سیلیکون‌ولی کار خود را از آنجا شروع کردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام کرد که قصد دارد تا سرمایه شرکت را به ۲۵ میلیون دلار افزایش دهد[۴۱] و سرمایه‌گذاران عمده‌ای همچون کلاینر پرکینس و سکویا کپیتال در این افزایش سرمایه شرکت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد که گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض وبگاه یاهو! انتخاب شود که در آن زمان پربازدیدترین وبگاه در اینترنت بود و تا قبل از آن از اینکتومی به عنوان موتور جستجوی خود استفاده می‌کرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمایه‌گذاران گوگل به این نتیجه رسیدند که این شرکت به یک مدیریت قوی نیازمند است و به همین دلیل اریک اشمیت را به عنوان مدیرعامل و سرپرست شرکت برگزیدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل یکی از ساختمان‌های سیلیکون گرافیکس در مانتین ویو را اجاره کرد[۴۶] این ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلکس شناخته شد که برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلکس بود. گوگل سه سال بعد این ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ میلیون دلار خریداری کرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتی به یکی از مداخل فرهنگ‌های زبان انگلیسی افزوده شد که به معنی «جستجوی واژه‌ای در وبگاه گوگل برای یافتن اطلاعات» تعریف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آکسفورد[۴۸] و در ژوئیه ۲۰۰۶ به فرهنگ مریم-وبستر افزوده شد.

کاربران می گویند گوگل در حبران خسارت بهترین است.

 گوگل به وسیله حقوق رقابت ایجاد می کند. حقوق و دستمزد متوسط کارمندان با تجربه 140،000 $، و کارمندان با کمتر از یک سال تجربه کاری به طور متوسط حدود 93000 $ می باشد.گوگل همچنین بالاترین پرداخت در بازار را برای کارکنانش دارد.  شایان ذکر است که دو نفر در پست مشابه در گوگل می تواند پرداخت متفاوت داشته باشند که این به عملکرد آن ها بستگی دارد. 

به گفته باک " کار سختی است که محدوده پرداخت بین افراد می تواند دو یا حتی 10 برابر بیشتر از شخص دیگری باشد" ،"اما این بسیار سخت تر که ببینید افراد با بیشترین استعداد از آن خارج می شوند، این باعث می شود شما فکر کنید که شرکت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالی که بهترین افراد در آن مراتب بیشتر از متوسط هستند، و پرداخت های که در ان برای هر کس انجام میشود یکسان است."

 

بیش از یک چهارم کاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار می کنند.

 

تنها 28% از کارکنان گوگل از خانه یا از طریق ارتباط از راه دور کار می کنند که ارتباط آنها از طریق  wi-fiدر همه زمان میسر است. همچنین برخی از شرکت های بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نیز از طریق این تکنولوژی کار می کنند.

 یکی از کارمندانی که در دفتر مرکزی گوگل کار می کند می نویسد:"این شرکت انعطاف پذیر است، شما  رئیس خرد ندارید و می توانید تا حدودی در انعطاف پذیری کارکمک کنید اما  اشتباه نکنید شما مقدار زیادی کار می کنید اما لازم نیست که برای تمام کار خود را به میز کار  زنجیر کنید. "

 

برخی از کارکنان می گویند که کار آنها کم استرس است. 

 

 در حالی که 12 درصد از کارکنان کار خود را پراسترس گزارشکرده اند، به نظر می رسد در مقایسه با شرکت های دیگر ،این نمره نسبتا پایینی است که قابل توجه نیست. 

شاید یکی از عواملی که به کاهش سطح استرس می تواند کمک کند کارهای مانند  ماساژ، کلاس های تناسب اندام رایگان ، عضویت در ورزشگاه، و یک برنامه ریزی تعطیلات سخاوتمندانه می باشد.

یکی از مدیران گوگل می نویسد یکی از عوامل دیگر : ". محیط کاری بدون رقابت که اجازه می دهد به اتاقی برای خلاقیت تبدیل شود" می باشد.همه ما میدونیم که کار کردن در شرکت گوگل امتیازات خاصی داره، اما اینطور که پیداست این غول دنیای موتورهای جستجو با امکاناتی که در مجموعه دفاترش گردآوری کرده به طور جدی به فکر آسایش کارمندان خودش هست. همونطور که شما دوستان پرشین استار در تصاویر زیر میبینید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ... به گزارش عصر ایران، گوگل گذشته از گوگل‌پلکس (ساختمان مرکزی) خود که در کالیفرنیای آمریکاست، شعبه های دیگری در لندن، سوئیس، میلان، پکن، استکهلم و ... دارد که فضای داخلی آنها از این نظر که کار و استراحت کارمندانش باید در یک سطح باشد کم و بیش نظیر یکدیگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟


به چه دلیل شرکت گوگل بهترین مکان برای کار درآمریکاست؟

مکان گوگل در شادی کارکنان آن بی تاثیر نبوده، و این یک استاندارد طلایی برای غول تکنولوژی می باشد.مقر اصلی آن در مانتین ویو، کالیفرنیا می باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازمانی که درآن درجه بندی دستمزد یا حقوق انجام می شود) در صدر 50 تا از بهترین شرکت ها برای کار در آمریکا قرار گرفت. همچنین فیسبوک در رتبه 5 قرار گرفت با اینکه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. کارمندان آمریکایی که در گوگل کار می کنند در بررسی PayScale برای کارمند در تعدادی از مناطق نمرات بالایی برای رضایت شغلی، پاداش و مفهوم کار نمرات بالایی را کسب کرده اند.

به همین دلیل در اینجا اشاره می کنیم که چرا گوگل در رتبه بندی بهترین شرکت برای کار در کشور آمریکا می باشد:

 

درصد بالایی از کارمندان Google می گویند که آنها از کار خود راضی هستند.

86 درصد از کارمندان گوگل می‌گویند که از کارشان در این شرکت راضی هستند.  لازلو باک به عنوان رئیس گوگل در کتاب خود، "قوانین کار!" کلید موفقیت گوگل به عنوان یک محل کار را نوآوری، تجربه، و  داشتن چیزهای سرگرم کننده دانسته است.

او می نویسد "مسئله زیبا در مورد این روش این است که در این محیط بزرگ : تمام  تلاش ها برای حمایت یک دیگر، و  ایجاد یک سازمان خلاق، سرگرم کننده، سخت کوش، و بسیار مولد، با همدیگر می باشد " .

یکی از عوامل اصلی که گوگل را به محیط کار منحصر به فرد و شگفت انگیز  تبدیل کرده "Googleplex " است. بیشتر کارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذیری در این شرکت می گویند مانند وعده های غذایی سالم و لذیذ رایگان، لباس های شسته شده و امکانات ورزشی، مرخصی های بسیار برای والدین، و داشتن محل مراقبت از کودکان. یکی از کارمندان در Mountain View به عنوان توصیف گوگل می گوید "یک شرکت که در مقابل کارکنان خود رفتار های بزرگ نشان می دهد که در مقابل باعث ایجاد انگیزه و وفاداری آن ها می شود ."

کارمندان گوگل می گویند که گوگل اجازه می دهد تا خلاقیت و ایده های خود را بر روی پروژه ها پیاده کنند. گوگل همچنین کارکنان خود را تشویق می کند که برای کمک به ایجاد یک جامعه خلاق تر، رضایت بخش، و صمیمی معلم و مربی یکدیگر باشند.

 

 کاربران Google فکر می کنند که با کار خود باعث می شود جهان به مکانی بهتر تبدیل شود.

 73 درصد از کارکنان گوگل  شغل خود را به صورت معنی دار پیدا کرده اند. این با توجه به ماموریت شرکت تعجب آور نیست : "سازمانی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات مفیدو برای عموم"

باک می نویسد "این کار باعث ایجاد انگیزه و نوآوری "و " دامنه گسترده ای از ماموریت ها به ما اجازه می دهد تا گوگل به جلو حرکت کند به صورت یک قطب نما به جای سرعت سنج."

گوگلی ها به خوبی به این ماموریت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه که آنها را به خود جلب و  در شرکت نگه می دارد،پروژه های معنی دار و به چالش کشیدن آن هادر سایت Glassdoor می باشد.

نخستین بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندی بکتولشیم، مؤسس سان مایکروسیستمز که به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و این در حالی بود که این شرکت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنین از چند سرمایه‌گذار دیگر توانست مبالغی دریافت کند. جف بیزوس مؤسس شرکت آمازون و استاد دانشگاه رشته کامپیوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شریرام هر کدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کردند. بعدها که گوگل به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد، ارزش این سرمایه به بیش از ۲۸۰ میلیون دلار رسیده بود.[۳۴][۳۵] دیوید شریتون که از کارآفرینان آن زمان بود نیز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمایه‌گذاری کرد.[۳۶] پس از جمع‌آوری همه این مبالغ، گوگل توانست ۱ میلیون دلار سرمایه جمع کند که با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهی را در منلو پارک، کالیفرنیا افتتاح کند.[۳۷] در اوایل سال ۱۹۹۹ در حالی که برین و پیج که هنوز در حال تحصیل بودند، به این نتیجه رسیدند که موتور جستجویی که آنها به وجود آوردند وقت بسیار زیادی از امور دانشگاهی آن‌ها را اشغال کرده‌است. آن‌ها نزد شخصی با نام جورج بل که مدیرعامل شرکت موتور جستجوی اکسایت رفتند و او را ترغیب کردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او این پیشنهاد را نپذیرفت و مبلغی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پیشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ این شرکت به پالو آلتو، کالیفرنیا منتقل شد[۳۹] که اکثر شرکت‌های استارت‌آپ سیلیکون‌ولی کار خود را از آنجا شروع کردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام کرد که قصد دارد تا سرمایه شرکت را به ۲۵ میلیون دلار افزایش دهد[۴۱] و سرمایه‌گذاران عمده‌ای همچون کلاینر پرکینس و سکویا کپیتال در این افزایش سرمایه شرکت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد که گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض وبگاه یاهو! انتخاب شود که در آن زمان پربازدیدترین وبگاه در اینترنت بود و تا قبل از آن از اینکتومی به عنوان موتور جستجوی خود استفاده می‌کرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمایه‌گذاران گوگل به این نتیجه رسیدند که این شرکت به یک مدیریت قوی نیازمند است و به همین دلیل اریک اشمیت را به عنوان مدیرعامل و سرپرست شرکت برگزیدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل یکی از ساختمان‌های سیلیکون گرافیکس در مانتین ویو را اجاره کرد[۴۶] این ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلکس شناخته شد که برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلکس بود. گوگل سه سال بعد این ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ میلیون دلار خریداری کرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتی به یکی از مداخل فرهنگ‌های زبان انگلیسی افزوده شد که به معنی «جستجوی واژه‌ای در وبگاه گوگل برای یافتن اطلاعات» تعریف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آکسفورد[۴۸] و در ژوئیه ۲۰۰۶ به فرهنگ مریم-وبستر افزوده شد.

کاربران می گویند گوگل در حبران خسارت بهترین است.

 گوگل به وسیله حقوق رقابت ایجاد می کند. حقوق و دستمزد متوسط کارمندان با تجربه 140،000 $، و کارمندان با کمتر از یک سال تجربه کاری به طور متوسط حدود 93000 $ می باشد.گوگل همچنین بالاترین پرداخت در بازار را برای کارکنانش دارد.  شایان ذکر است که دو نفر در پست مشابه در گوگل می تواند پرداخت متفاوت داشته باشند که این به عملکرد آن ها بستگی دارد. 

به گفته باک " کار سختی است که محدوده پرداخت بین افراد می تواند دو یا حتی 10 برابر بیشتر از شخص دیگری باشد" ،"اما این بسیار سخت تر که ببینید افراد با بیشترین استعداد از آن خارج می شوند، این باعث می شود شما فکر کنید که شرکت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالی که بهترین افراد در آن مراتب بیشتر از متوسط هستند، و پرداخت های که در ان برای هر کس انجام میشود یکسان است."

 

بیش از یک چهارم کاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار می کنند.

 

تنها 28% از کارکنان گوگل از خانه یا از طریق ارتباط از راه دور کار می کنند که ارتباط آنها از طریق  wi-fiدر همه زمان میسر است. همچنین برخی از شرکت های بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نیز از طریق این تکنولوژی کار می کنند.

 یکی از کارمندانی که در دفتر مرکزی گوگل کار می کند می نویسد:"این شرکت انعطاف پذیر است، شما  رئیس خرد ندارید و می توانید تا حدودی در انعطاف پذیری کارکمک کنید اما  اشتباه نکنید شما مقدار زیادی کار می کنید اما لازم نیست که برای تمام کار خود را به میز کار  زنجیر کنید. "

 

برخی از کارکنان می گویند که کار آنها کم استرس است. 

 

 در حالی که 12 درصد از کارکنان کار خود را پراسترس گزارشکرده اند، به نظر می رسد در مقایسه با شرکت های دیگر ،این نمره نسبتا پایینی است که قابل توجه نیست. 

شاید یکی از عواملی که به کاهش سطح استرس می تواند کمک کند کارهای مانند  ماساژ، کلاس های تناسب اندام رایگان ، عضویت در ورزشگاه، و یک برنامه ریزی تعطیلات سخاوتمندانه می باشد.

یکی از مدیران گوگل می نویسد یکی از عوامل دیگر : ". محیط کاری بدون رقابت که اجازه می دهد به اتاقی برای خلاقیت تبدیل شود" می باشد.همه ما میدونیم که کار کردن در شرکت گوگل امتیازات خاصی داره، اما اینطور که پیداست این غول دنیای موتورهای جستجو با امکاناتی که در مجموعه دفاترش گردآوری کرده به طور جدی به فکر آسایش کارمندان خودش هست. همونطور که شما دوستان پرشین استار در تصاویر زیر میبینید چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ... به گزارش عصر ایران، گوگل گذشته از گوگل‌پلکس (ساختمان مرکزی) خود که در کالیفرنیای آمریکاست، شعبه های دیگری در لندن، سوئیس، میلان، پکن، استکهلم و ... دارد که فضای داخلی آنها از این نظر که کار و استراحت کارمندانش باید در یک سطح باشد کم و بیش نظیر یکدیگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F