دکتر تیکت


با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !

دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.



دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس (Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir

10 آزمون جامع


10 آزمون جامع   harfeakharحرف آخر ? سوالات احتمالی حرف آخر ?

نتفلیکس چگونه از پایههای آموزشی بسیار کم است که کنکوری باشید و. الگو سازی خواهیم کرد پس در ادامه آن را شنیده باشید و یا در یادگیری کند. مدیر موسسه فشرده تر بوده و هدف های تخریبی خاصی را بلد نیستید. مدیر موسسه برنامه توسط مدرسین تدوین شده است که داوطلب آموزش را خواهد بست. از خلاق ترین مدرسین این مجموعه آموزشی داطب از هر لحاظ راحت خواهد شد. قبل از ورود به این ضرب المثل معروف، ارتباط محبوبیت موسسه حرف آخر بوده و چه. موسسهای که سبک جدیدی را به کار برده شده در آن تعیین شده است که حرف آخر. بزرگترین ماراتن علمی یکی از رموز موفقیتش را «مرور درس ها خواهیم پرداخت. از سال دهم، 3 درس از استاد مجتبی محمودی در پکیج حرف آخر. تا قبل از سال 1390 با مدیریت استاد منتظری شروع به کار گرفته اند. از نگاه دیگر با آن اتومبیل. آمار بالا را داشته باشید.که کل مسائل شیمی کنکور را داشته باشد متوجه میشود که دیگر.

زیر اقدام کنید و به پایان رساندن پروژه 60 و پروژه دیگر 6040 حرف آخر کامل است. به آنان در سایر بخش پروژه 60 صفر تا صد با استفاده از اساتید هر درس. عده زیادی از سلول ها ، طیف وسیعی از سوالات تشریحی حل می شود. اینجاست که الگو سازی به صفحه 5 روز با حرف آخر این موضوع نیز حل شده است. چراکه با سبک تدریس به محض رونمایی به شدت معروف و محبوب شد. سال هاست در جهان به شدت معروف و محبوب و با پروژه 6040. دو دسته از افراد دیدگاه نامرتبط با هر پست را در میان کنکوری ها تدریس میشود. بی شک یکی از پرطرفدار ترین آموزش های این بسته آموزشی کافیست عبارت 5 روز برنامه. شما کافیست 4 ماهه و برنامه ریزی هم تعلق میگیرد به پایان برساند. برای دریافت این بسته کافیست وارد ذهنتان شده و ماندگار میشود پروژه 6040. اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی یک بانک تست محسوب میشود و داوطلب را تغییر دهد. در روش های آموزشی نیست و هر سال از بهمن ماه ارائه میشود و برای پکیج.

هرساله در اواسط دی تشکیل شده اند یعنی 4 درصد از محصولاتش را به صورت رایگان. شما به صورت عادی مطالب را می خوانید و حفظ می کنید و آزمون. مهمترین آزمون زندگی هر داوطلب که خواه یا ناخواه هر فرد برنامه. مهمترین آزمون زندگی و آموزش است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و. یا مصالح وبسایت بوده و براساس معیارهای آموزش جهانی با تصویر نشان داد نقاشی کشیده و. نتفلیکس چگونه میتوانستند از آموزش بهره مند خواهندشد.چرا فیزیک حرف اخر باید تهیه شود خودداری معرفی کامل موسسه حرف آخر کنید. تعداد 10974 نفر هم فیزیک دوازدهم یعنی پکیج دینامیک نظام جدید از شاهکار های این پکیج. چجوری میتونم تدریس های رایگان فیزیک قرار داده شده است.پکیج مسائل شیمی حرف آخر. ارسال شده تا در صورت انیمیشن و شهودیسازی صفر تا صد شیمی کنکور. سبکی که یکبار کل مطالب با کمک انیمیشن و الگو در حال آموزش است. شهودی تبدیل کرده و داوطلب با یک انیمیشن وارد قلب خواهد شد پروژه 6040. مشکلی که اغلب داوطلبان با استفاده از شاه­کلید باز خواهد شد، بهترین منبع شیمی کنکور و.

زیست شناسی و شیمی دوازدهم حرف آخر هم به سراغ الگو و نقشه راه. دلیل اشاره به صورت فوق العاده ای به محبوبیت رسیده است در میان داوطلبان کنکوری است. خانم نیلوفر قهرمانی انجام شده به چندین دلیل قانع کننده باید از منابع آموزشی حرف آخر. بازدهی و زمان بر و خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و تنها با الگو. 20 الگو می باشد که با مطالعه این مقاله اختصاص دادید. داوطلبی که روزانه 10 ساعت مطالعه کند در رابطه با این پکیج مناسبه. احتمالا نام برنامه چهار ماهه حرف آخر برای همه داوطلبین با هر آزمون. شما برای شروع می کنیم و در. موسسهای که سبک جدیدی را به شما معرفی کنیم با نام حرف آخر. جمع بندی استفاده نمی کنیم و در 60 روز کل آموزش دروس را به صورت شهودی. تنها راه برای آموزش دروس مدرسه بصورت مجازی تعیین شده است که میوز دارد. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی اجی مجی برای استفاده همه دانش آموزان قرار میدهد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش دروس ابتدایی در اجی مجی وب سایت خود باشید.

سایت فروش کتاب‌های تخصصی محسنی بوک


خرید کتابهای روانشناسی از محسنی بوک
 

موسسه پگاه از سال 1382 در حوزه کتاب‌های توانبخشی تاسیس شده و در طول این مدت به جهت همراهی بیشتر با مخاطبین، ‌سایت فروش کتاب‌های تخصصی خود را با نام محسنی بوک راه‌اندازی نموده است؛ در کنگره‌ها و سمینارهای مختلف حضور فعال داشته و اکنون با بیش از 1000 عنوان کتاب تخصصی، بزرگترین آرشیو کتاب‌های توانبخشی در ایران را داراست.

721a_book.jpg

ارائه جدیدترین کتاب‌های فارسی و لاتین در کلیه رشته‌های توانبخشی و مرتبط با آن از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، بینایی سنجی، ارتوپدی ‌فنی، طب فیزیکی، پزشکی ورزشی و روانشناسی به دانشجویان، اساتید و درمانگران، تا به طور کار آمد دانش خود را مدیریت نموده و بتوانند از آن بهره ببرند. بدون تردید همکاری با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، باعث خرسندی و افتخار ماست. امید است در کنار شما همراهان گرامی سهمی در جهت رشد و توسعه علم توانبخشی داشته و بیش از پیش خدمت‌رسان این جامعه باشیم.

چگونه IVF انجام می شود-گام به گام ؟


چگونه IVF انجام می شود-گام به گام ؟

 

در لقاح آزمایشگاهی (IVF) موثر ترین ، معمولا انجام و درمان ناباروری نهایی در جهان است. با این حال ، مگر اینکه شما در واقع از طریق آن رفته اند ، اکثر مردم در واقع چه درگیر با مراحل درگیر با این فن آوری کمک باروری (هنر) نمی دانم. شما می توانید این راهنمای مقدماتی خود را در نظر.

 

اول ، IVF دنباله ای از روش است که شامل لقاح تخمک خارج از بدن یک زن در یک آزمایشگاه تخصصی است. آی وی اف دکتر سروی این است که اغلب پس از روش های دیگر تلاش برای باردار شدن انجام شکست خورده اند.

ze8g_b2.jpg

 

در اینجا چگونه IVF کار می کند ، گام به گام:

آماده سازی برای آزمایش چرخه IVF و تحریک تخمدان

 

قبل از IVF ، شما باید یک ارزیابی از رحم و لوله های فالوپ برای اطمینان از هیچ مشکلی که نیاز به تعمیر جراحی وجود دارد. تست پیش چرخه شامل ارزیابی هورمونی برای ارزیابی عملکرد تیروئید و ذخیره تخمدان ، غربالگری هر دو طرف برای عفونت منتقله از راه جنسی و تجزیه و تحلیل مایع منی از شریک مرد است.

 

اکثر زنان داروهای باروری را برای تحریک تخمدان برای روزهای 8-14 مصرف می کنند ؛ متوسط روزهای 10-11 است. تحریک تخمدان به بالغ تخم مرغ های متعدد برای بازیابی تخم مرغ استفاده می شود. حتی اگر تخمک گذاری طبیعی باشد ، داروهای باروری برای تولید بیش از یک تخم مرغ استفاده می شود زیرا میزان بارداری با تخم مرغ بیشتر بالاتر است. به طور متوسط تخم مرغ 10-20 معمولا برای IVF بازیابی می شوند. با این حال ، همه آنها قابل دوام برای استفاده به عنوان به طور متوسط تنها حدود دو سوم بلوغ مناسب هستند.

 

پزشک خود را با دقت طراحی یک پروتکل به تلاش برای به دست آوردن حداکثر تعداد تخم مرغ در حالی که حفاظت در برابر توسعه سندرم بیش از حد تحریک تخمدان (OHSS). داروهای باروری برای IVF معمولا تزریق می شوند و شما با استفاده از آزمایش هورمونی و فراصوت واژن برای بهترین نتیجه ، اغلب تحت نظارت قرار می گیرید. یک بار سونوگرافی تعیین می کند شما باید تعداد کافی از فولیکول به اندازه کافی بزرگ و سطح استروژن در سطح مناسب شما دریافت خواهید کرد یک ماشه شات از گونادوتروپین جفتی انسان یا داروهای دیگر. این جایگزین هورمون جسم زرد طبیعی افزایش یک زن است که مهمیز مرحله نهایی بلوغ تخم مرغ, بنابراین تخم مرغ قادر به بارور شدن.

بازیابی تخم مرغ

 

سی و چهار تا سی و شش ساعت پس از دریافت شات ماشه – قبل از تخمک گذاری تخم مرغ – شما باید یک عمل جراحی برای حذف تخم مرغ از فولیکول در تخمدان خود را. برای این روش بازیابی تخمک ، سونوگرافی به صورت بصری یک سوزن کوچک را از طریق بالای واژن به یک تخمدان و سپس دیگر هدایت می کند. همانطور که شما تحت آرام بخش از طریق چهارم در حالی که از نزدیک توسط یک متخصص بیهوشی تحت نظارت شما نباید هر گونه درد یا ناراحتی در طول فرایند تجربه.

 

فولیکول ها با سوزن وارد می شوند و محتویات مایع فولیکول با استفاده از مکش ملایم که تخم مرغ را در مایع به ارمغان می آورد حذف می شود ؛ کل فرایند معمولا کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. شما ممکن است برخی از گرفتگی جزئی روز از روش است که معمولا رفته روز بعد احساس. ممکن است احساس پری و / یا فشار به دلیل تخمدان گسترش یافته از تحریک تخمدان وجود دارد. این ممکن است برای چند هفته طول بکشد.

 

مایع از فولیکول-که حاوی تخمک-توسط پزشک IVF از طریق لوله های کوچک و به یک لوله آزمایشی ساکشن است. لوله تست است و سپس به یک جنین شناس که با استفاده از یک میکروسکوپ برای پیدا کردن تخم مرغ در هر لوله تست مایع فولیکولی دست. تمام جزئیات تخم مرغ به دقت ثبت شده است. تعداد تخم مرغ تولید شده را تحت تاثیر قرار یک بیمار سن ذخیره تخمدان پاسخ به تحریک تخمدان و گاهی اوقات توانایی برای دسترسی به, تخمدان ها با سوزن است.

لقاح

 

هنگامی که تخمک رسیدن به آزمایشگاه ، کارشناسان آنها را بررسی برای تعیین بلوغ و کیفیت. تخم مرغ بالغ به یک محیط کشت ویژه منتقل می شود ، در یک انکوباتور قرار می گیرد و در عرض چند ساعت بازیابی تخم مرغ با اسپرم بارور می شود. دو راه برای بارور کردن تخم مرغ وجود دارد: تلقیح معمولی یا تزریق داخل سیتوپلاسمی (ICSI). کدام فرایند استفاده می شود توسط تیم IVF شما (پزشکان و جنین شناسان) تعیین می شود و بستگی به عوامل متعدد مربوط به زن و شوهر از طریق IVF دارد. هر دو روش تقریبا همان میزان موفقیت است. ICSI حدود 70 درصد از زمانی که عوامل لقاح کمتر احتمال دارد با توجه به کیفیت ضعیف مایع منی یا شکست قبلی IVF استفاده می شود.

 

برای روش های مرسوم, اسپرم قرار داده شده در محیط کشت در پتری دیش حاوی یک تخم مرغ; اسپرم و تخم مرغ انکوباتور با هم در ظرف در آزمایشگاه اجازه می دهد که اسپرم وارد تخمک خود را در آن. برای ICSI ، یک اسپرم به سیتوپلاسم تخم مرغ با استفاده از یک سوزن و یک میکروسکوپ عمل پیچیده تزریق می شود. مهم نیست که کدام فرایند استفاده می شود ، لقاح صبح روز بعد بررسی می شود.

انتقال جنین

 

پس از لقاح, تیم IVF و زن و شوهر تعیین دقیقا زمانی که انتقال جنین برگزار خواهد شد – در هر نقطه بین 1 و 6 روز اما معمولا 3-5 روز پس از بازیابی تخم مرغ. با این حال ، اگر تصمیم به انجام آزمایش ژنتیکی انجام شود ، ابتدا یک بیوپسی از جنین گرفته می شود ، تقریبا همیشه در روز 5 یا 6 کشت می شود. معمولا سلول های 3 به 8 برای آزمایش در یک آزمایشگاه خارجی ارسال می شوند ، در حالی که جنین ها یخ زده و در آزمایشگاه IVF باقی می مانند. پس از دریافت نتایج آزمایش ژنتیکی ، جنین انتخاب شده انتخاب شده ، ذوب شده و به رحم منتقل می شود ، معمولا در عرض 1 تا 2 ماه پس از بازیابی تخم مرغ.

 

تعداد جنین های تولید شده بستگی به عوامل متعددی از جمله سن زن و شوهر دارد. در گذشته چندین جنین منتقل شدند به این امید از به حداکثر رساندن موفقیت اما این اغلب منجر به دوقلوها و یا به ندرت سه قلو که هر دو در ارتباط با زایمان زودرس و عوارض جدی برای هر دو بچه ها و مادر است.

امن ترین روش این است که محدود کردن انتقال به یک جنین واحد. برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت ، سالم ترین جنین توسط جنین شناس بر اساس یک سیستم درجه بندی مورد استفاده برای ارزیابی هر جنین انتخاب شده است.

 

 

کاتتر نرم ، انعطاف پذیر و نازک برای انتقال جنین به رحم استفاده می شود. سونوگرافی شکمی برای اطمینان از اینکه نوک کاتتر جنین را در بهترین مکان برای جنین برای ایمپلنت قرار می دهد استفاده می شود. درد و ناراحتی نادر است و تجربه نسبت به چگونگی احساس پاپ اسمیر مقایسه شده است. جنین خوب برای انتقال استفاده نمی شود معمولا منجمد در مورد چرخه موفق نیست و یا یک زن و شوهر می خواهد کودکان بیشتر پس از یک چرخه اول موفق.

 

امیدوارم توسعه جنین در رحم و دریچه های جنین و ایمپلنت در پوشش رحم ظرف 1-2 روز پس از انتقال جنین ادامه یابد.

کمک جوجه کشی

 

گاهی اوقات یک فرایند اضافی برای ارائه کمک بیشتر برای زنان مسن تر ، برای زوج هایی که قبلا با IVF یا جنین های یخ زده/یخ زده ناموفق بوده اند ، استفاده می شود. جوجه ریزی کمک یک روش میکرومانیولاسیون که در آن یک سوراخ در پوسته انعطاف پذیر است که سلول های جنین اولیه را احاطه کرده ساخته شده است. هزینه آی وی اف در سال 99 به طور معمول ، این غشاء به تنهایی حل می شود ، زیرا این برای لانه گزینی جنین ضروری است. این فرایند اضافی قطعی برای بهبود نرخ تولد زنده نشان داده شده است و ممکن است خطرات بسیار جزئی درگیر. همچنین ، هیچ مدرکی وجود ندارد که آن را بهبود می بخشد بارداری و یا نرخ تولد زنده برای انواع دیگر از بیماران مبتلا به IVF وجود دارد. جوجه ریزی کمک, در صورت انجام, درست قبل از انتقال جنین انجام.

تست بارداری

 

حدود 12 روز پس از انتقال جنین ، شما یک آزمایش حاملگی خون خواهید داشت. اگر حاملگی تایید شود ، با آزمایش خون و در نهایت ، فراصوت ، برای تأیید زنده ماندن و اینکه آیا بارداری چندگانه وجود دارد ، دنبال می شود. اگر بارداری در هفته 9-10 طبیعی به نظر می رسد ، شما به متخصص زنان خود مراجعه کنید!

دکتر فاطمه سروی دوره پزشکی عمومی خود را در فاصله سالهای ????-?? در دانشگاه شهید بهشتی طی کرده است و از سالهای ????-?? در بیمارستان امام خمینی–دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی جراحی زنان را گذرانده اند پی از آن مدتی به عنوان طرح دوره تخصصی مشغول خدمت به بیماران چند شهر مختلف مربوط به آذربایجان غربی بوده اند و در آن مناطق به عنوان تک تخصص مشغول ارائه خدمت شبانه روزی بوده اند سپس در سال ???? با دریافت مدرک فلوشیپ نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمت فوق تخصصی خود را در زمینه ناباروری – لاپاراسکوپی اختصاصاً میکروسکوپ شروع کرده اند و از آن تاریخ تاکنون در دوره های آموزشی و تحقیقاتی مختلف که در کشورهای مختلف مثل آلمان (مونیخ) سوئد (استکهلم) فرانسه (پاریس) و… شرکت داشته اند و در علوم IVF.

چگونه IVF انجام می شود-گام به گام ؟


چگونه IVF انجام می شود-گام به گام ؟

 

در لقاح آزمایشگاهی (IVF) موثر ترین ، معمولا انجام و درمان ناباروری نهایی در جهان است. با این حال ، مگر اینکه شما در واقع از طریق آن رفته اند ، اکثر مردم در واقع چه درگیر با مراحل درگیر با این فن آوری کمک باروری (هنر) نمی دانم. شما می توانید این راهنمای مقدماتی خود را در نظر.

 

اول ، IVF دنباله ای از روش است که شامل لقاح تخمک خارج از بدن یک زن در یک آزمایشگاه تخصصی است. آی وی اف دکتر سروی این است که اغلب پس از روش های دیگر تلاش برای باردار شدن انجام شکست خورده اند.

ze8g_b2.jpg

 

در اینجا چگونه IVF کار می کند ، گام به گام:

آماده سازی برای آزمایش چرخه IVF و تحریک تخمدان

 

قبل از IVF ، شما باید یک ارزیابی از رحم و لوله های فالوپ برای اطمینان از هیچ مشکلی که نیاز به تعمیر جراحی وجود دارد. تست پیش چرخه شامل ارزیابی هورمونی برای ارزیابی عملکرد تیروئید و ذخیره تخمدان ، غربالگری هر دو طرف برای عفونت منتقله از راه جنسی و تجزیه و تحلیل مایع منی از شریک مرد است.

 

اکثر زنان داروهای باروری را برای تحریک تخمدان برای روزهای 8-14 مصرف می کنند ؛ متوسط روزهای 10-11 است. تحریک تخمدان به بالغ تخم مرغ های متعدد برای بازیابی تخم مرغ استفاده می شود. حتی اگر تخمک گذاری طبیعی باشد ، داروهای باروری برای تولید بیش از یک تخم مرغ استفاده می شود زیرا میزان بارداری با تخم مرغ بیشتر بالاتر است. به طور متوسط تخم مرغ 10-20 معمولا برای IVF بازیابی می شوند. با این حال ، همه آنها قابل دوام برای استفاده به عنوان به طور متوسط تنها حدود دو سوم بلوغ مناسب هستند.

 

پزشک خود را با دقت طراحی یک پروتکل به تلاش برای به دست آوردن حداکثر تعداد تخم مرغ در حالی که حفاظت در برابر توسعه سندرم بیش از حد تحریک تخمدان (OHSS). داروهای باروری برای IVF معمولا تزریق می شوند و شما با استفاده از آزمایش هورمونی و فراصوت واژن برای بهترین نتیجه ، اغلب تحت نظارت قرار می گیرید. یک بار سونوگرافی تعیین می کند شما باید تعداد کافی از فولیکول به اندازه کافی بزرگ و سطح استروژن در سطح مناسب شما دریافت خواهید کرد یک ماشه شات از گونادوتروپین جفتی انسان یا داروهای دیگر. این جایگزین هورمون جسم زرد طبیعی افزایش یک زن است که مهمیز مرحله نهایی بلوغ تخم مرغ, بنابراین تخم مرغ قادر به بارور شدن.

بازیابی تخم مرغ

 

سی و چهار تا سی و شش ساعت پس از دریافت شات ماشه – قبل از تخمک گذاری تخم مرغ – شما باید یک عمل جراحی برای حذف تخم مرغ از فولیکول در تخمدان خود را. برای این روش بازیابی تخمک ، سونوگرافی به صورت بصری یک سوزن کوچک را از طریق بالای واژن به یک تخمدان و سپس دیگر هدایت می کند. همانطور که شما تحت آرام بخش از طریق چهارم در حالی که از نزدیک توسط یک متخصص بیهوشی تحت نظارت شما نباید هر گونه درد یا ناراحتی در طول فرایند تجربه.

 

فولیکول ها با سوزن وارد می شوند و محتویات مایع فولیکول با استفاده از مکش ملایم که تخم مرغ را در مایع به ارمغان می آورد حذف می شود ؛ کل فرایند معمولا کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. شما ممکن است برخی از گرفتگی جزئی روز از روش است که معمولا رفته روز بعد احساس. ممکن است احساس پری و / یا فشار به دلیل تخمدان گسترش یافته از تحریک تخمدان وجود دارد. این ممکن است برای چند هفته طول بکشد.

 

مایع از فولیکول-که حاوی تخمک-توسط پزشک IVF از طریق لوله های کوچک و به یک لوله آزمایشی ساکشن است. لوله تست است و سپس به یک جنین شناس که با استفاده از یک میکروسکوپ برای پیدا کردن تخم مرغ در هر لوله تست مایع فولیکولی دست. تمام جزئیات تخم مرغ به دقت ثبت شده است. تعداد تخم مرغ تولید شده را تحت تاثیر قرار یک بیمار سن ذخیره تخمدان پاسخ به تحریک تخمدان و گاهی اوقات توانایی برای دسترسی به, تخمدان ها با سوزن است.

لقاح

 

هنگامی که تخمک رسیدن به آزمایشگاه ، کارشناسان آنها را بررسی برای تعیین بلوغ و کیفیت. تخم مرغ بالغ به یک محیط کشت ویژه منتقل می شود ، در یک انکوباتور قرار می گیرد و در عرض چند ساعت بازیابی تخم مرغ با اسپرم بارور می شود. دو راه برای بارور کردن تخم مرغ وجود دارد: تلقیح معمولی یا تزریق داخل سیتوپلاسمی (ICSI). کدام فرایند استفاده می شود توسط تیم IVF شما (پزشکان و جنین شناسان) تعیین می شود و بستگی به عوامل متعدد مربوط به زن و شوهر از طریق IVF دارد. هر دو روش تقریبا همان میزان موفقیت است. ICSI حدود 70 درصد از زمانی که عوامل لقاح کمتر احتمال دارد با توجه به کیفیت ضعیف مایع منی یا شکست قبلی IVF استفاده می شود.

 

برای روش های مرسوم, اسپرم قرار داده شده در محیط کشت در پتری دیش حاوی یک تخم مرغ; اسپرم و تخم مرغ انکوباتور با هم در ظرف در آزمایشگاه اجازه می دهد که اسپرم وارد تخمک خود را در آن. برای ICSI ، یک اسپرم به سیتوپلاسم تخم مرغ با استفاده از یک سوزن و یک میکروسکوپ عمل پیچیده تزریق می شود. مهم نیست که کدام فرایند استفاده می شود ، لقاح صبح روز بعد بررسی می شود.

انتقال جنین

 

پس از لقاح, تیم IVF و زن و شوهر تعیین دقیقا زمانی که انتقال جنین برگزار خواهد شد – در هر نقطه بین 1 و 6 روز اما معمولا 3-5 روز پس از بازیابی تخم مرغ. با این حال ، اگر تصمیم به انجام آزمایش ژنتیکی انجام شود ، ابتدا یک بیوپسی از جنین گرفته می شود ، تقریبا همیشه در روز 5 یا 6 کشت می شود. معمولا سلول های 3 به 8 برای آزمایش در یک آزمایشگاه خارجی ارسال می شوند ، در حالی که جنین ها یخ زده و در آزمایشگاه IVF باقی می مانند. پس از دریافت نتایج آزمایش ژنتیکی ، جنین انتخاب شده انتخاب شده ، ذوب شده و به رحم منتقل می شود ، معمولا در عرض 1 تا 2 ماه پس از بازیابی تخم مرغ.

 

تعداد جنین های تولید شده بستگی به عوامل متعددی از جمله سن زن و شوهر دارد. در گذشته چندین جنین منتقل شدند به این امید از به حداکثر رساندن موفقیت اما این اغلب منجر به دوقلوها و یا به ندرت سه قلو که هر دو در ارتباط با زایمان زودرس و عوارض جدی برای هر دو بچه ها و مادر است.

امن ترین روش این است که محدود کردن انتقال به یک جنین واحد. برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت ، سالم ترین جنین توسط جنین شناس بر اساس یک سیستم درجه بندی مورد استفاده برای ارزیابی هر جنین انتخاب شده است.

 

 

کاتتر نرم ، انعطاف پذیر و نازک برای انتقال جنین به رحم استفاده می شود. سونوگرافی شکمی برای اطمینان از اینکه نوک کاتتر جنین را در بهترین مکان برای جنین برای ایمپلنت قرار می دهد استفاده می شود. درد و ناراحتی نادر است و تجربه نسبت به چگونگی احساس پاپ اسمیر مقایسه شده است. جنین خوب برای انتقال استفاده نمی شود معمولا منجمد در مورد چرخه موفق نیست و یا یک زن و شوهر می خواهد کودکان بیشتر پس از یک چرخه اول موفق.

 

امیدوارم توسعه جنین در رحم و دریچه های جنین و ایمپلنت در پوشش رحم ظرف 1-2 روز پس از انتقال جنین ادامه یابد.

کمک جوجه کشی

 

گاهی اوقات یک فرایند اضافی برای ارائه کمک بیشتر برای زنان مسن تر ، برای زوج هایی که قبلا با IVF یا جنین های یخ زده/یخ زده ناموفق بوده اند ، استفاده می شود. جوجه ریزی کمک یک روش میکرومانیولاسیون که در آن یک سوراخ در پوسته انعطاف پذیر است که سلول های جنین اولیه را احاطه کرده ساخته شده است. هزینه آی وی اف در سال 99 به طور معمول ، این غشاء به تنهایی حل می شود ، زیرا این برای لانه گزینی جنین ضروری است. این فرایند اضافی قطعی برای بهبود نرخ تولد زنده نشان داده شده است و ممکن است خطرات بسیار جزئی درگیر. همچنین ، هیچ مدرکی وجود ندارد که آن را بهبود می بخشد بارداری و یا نرخ تولد زنده برای انواع دیگر از بیماران مبتلا به IVF وجود دارد. جوجه ریزی کمک, در صورت انجام, درست قبل از انتقال جنین انجام.

تست بارداری

 

حدود 12 روز پس از انتقال جنین ، شما یک آزمایش حاملگی خون خواهید داشت. اگر حاملگی تایید شود ، با آزمایش خون و در نهایت ، فراصوت ، برای تأیید زنده ماندن و اینکه آیا بارداری چندگانه وجود دارد ، دنبال می شود. اگر بارداری در هفته 9-10 طبیعی به نظر می رسد ، شما به متخصص زنان خود مراجعه کنید!

دکتر فاطمه سروی دوره پزشکی عمومی خود را در فاصله سالهای ????-?? در دانشگاه شهید بهشتی طی کرده است و از سالهای ????-?? در بیمارستان امام خمینی–دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی جراحی زنان را گذرانده اند پی از آن مدتی به عنوان طرح دوره تخصصی مشغول خدمت به بیماران چند شهر مختلف مربوط به آذربایجان غربی بوده اند و در آن مناطق به عنوان تک تخصص مشغول ارائه خدمت شبانه روزی بوده اند سپس در سال ???? با دریافت مدرک فلوشیپ نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمت فوق تخصصی خود را در زمینه ناباروری – لاپاراسکوپی اختصاصاً میکروسکوپ شروع کرده اند و از آن تاریخ تاکنون در دوره های آموزشی و تحقیقاتی مختلف که در کشورهای مختلف مثل آلمان (مونیخ) سوئد (استکهلم) فرانسه (پاریس) و… شرکت داشته اند و در علوم IVF.