دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ


دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ

امروز میخواهیم نگاهی به یکی از بهترین دانشگاه های روسیه در زمینه تحصیلات عالیه داشته باشیم یعنی دانشگاه پاولوف روسیه . این دانشگاه که در ماه سپتامبر سال 1897 تاسیس شده است، یک موسسه وقف شده برای تحصیلات عالیه عمومی میباشد که واقع شده در محیط شهری کلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( که حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد) است.

این دانشگاه یک سنت قدیمی و پر افتخار در تربیت دانشجویان روسی و بین المللی دارد. بیش تر از 35000 فیزیک دان از این  دانشگاه فارق التحصیل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جویان بین المللی در 1947 ، بیشتر از 3500 فارق التحصیل بین المللی از بیش از 50 کشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نیز پنج هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل میباشند.

 در ابتدا این دانشگاه به عنوان موسسه پزشکی برای زنان تاسیس شد که در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو میپذیرفت ولی امروزه مردان هم میتوانند در این دانشگاه تحصیل کنند . این اولین موسسه در روسیه و اروپا بود که برای زنان فرصتی فراهم میکرد تا به تحصیلات عالیه بپردازند.

این دانشگاه در 1936 نام اولین موسسه پزشکی را به افتخار برنده جایزه نوبل، ایوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 این موسسه به عنوان دانشگاه پزشکی شناخته شد و نام دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پتزبورگ را دریافت کرد. این دانشگاه تنها دانشگاهی است که درمانگاهی پلی کلینیک در محدوده خود دارد که سالگرد 180 سالگی این درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. این دانشگاه به طور قابل توجهی به رشد علم پزشکی و خدمات بهداشتی در روسیه کمک کرده است.

دانشکده ها و کارکنان

این دانشگاه دارای 112 گروه آموزشی تقسیم شده در یازده دانشکده میباشد که شامل دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، پزشکی ورزشی، فرهنگ تطبیقی تربیت بدنی، اطفال، روانشناسی بالینی، دانشجوهای خارجی، مدرسه تحصیلات عالیه پرستاری، تحصیلات پس از فارق التحصیلی، تحصیلات پیش دانشگاهی میباشد. این دانشگاه نرخ خوبی از کارمندان دانشکده خوب آموزش دیده شده و بسیار تحصیل کرده مجهز به تکنولوژی مدرن فراهم میکند. هم چنین به حد کافی اعضای غیر متخصص فراهم میکند تا محیطی خود آموز برای دانشجویان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدریس

در این دانشگاه تدریس به زبان انگلیسی انجام میشود و این دانشگاه معتقد به روش تدریس تطبیقی منحصر به فرد است که مبتنی بر ترکیبی از بهترین سنت های آموزشی پزشکی روسیه با روش های سیستم آموزش غربی است. این دانشگاه به عنوان محلی برای آموزش متخصصین در سراسر دنیا شناخته شده است. آموزش در این دانشگاه مبتنی بر مفهوم سیستم چند مرحله ای تربیت متخصصین در برنامه های دارای مرحله های متفاوت آموزش پزشکی است. موارد موجود شامل تربیت آموزش دانشگاهی، تربیت در برنامه های تحصیلات عالیه و هم چنین شامل تربیت پس از فارق التحصیلی دکتر ها میباشد.

 

هزینه تحصیل در روسیه

 

شهریه دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پتزبورگ بسیار به صرفه و اقتصادی میباشد که در جدول زیر میتوانید آنرا مشاهده کنید.

دانشگاه پاولوف روسیه

شهریه سالانه

هزینه هتل دانشجویی سالانه

هزینه کل سالانه

کل هزینه شش سال

شهریه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قیمت به تومان(حدودی)

116میلیون

15.5 میلیون

131.5 میلیون

790 میلیون برای 6 سال

دوره های مقدماتی ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 میلیون تومان

 

پردیس دانشگاه

پردیس دانشگاه دولتی پزشکی پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مرکزی شهر در یک فضای سبز که شامل رنگ های سبز بهاری و رنگ های زرد پاییزی میباشد و مسافتی حدود 40 هزار متر مربع را در بر میگیرد. در محدوده آن 50 ساختمان زیبا با معماری شگفت انگیز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولی در دانشگاه

اگر میخواهید در دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ ثبت نام کنید، پس باید در امتحان ورودی ملی واجد شرایط بودن( ان ای ای تی) ثبت نام کنید. ولی باید این را به خاطر بسپارید که فقط لازم است در امتحان قبول شوید. قبولی در دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی پزشکی سن پترزبورگ بر اساس یک دوره مشاوره و رشد آموزشی است. به دانشجویان توصیه میشود نکات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما یک فرم درخواست داده میشود تا دانشکده موردنظر خود را انتخاب کنید. وقتی نامه پیشنهاد را دریافت کردید، برای استفاده های بعدی آن را پیش خود نگه دارید. سپس باید شهریه ورود به دانشگاه یا کالج را بپردازید. پس از پرداخت هزینه دانشگاه برای ورود به دانشگاه پاولوف باید برای ویزا اقدام کنید. یک ویزا برای تحصیل در دانشگاه پزشکی پاولوف روسیه دریافت کنید. و حالا یک پرواز با هواپیما به روسیه برای خود رزرو کنید.

مدارک مورد نیاز

قبل از درخواست برای ورود به دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه پزشکی سن پترزبورگ فراموش نکنید که مدارک زیر را با خود همراه داشته باشید:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرک 10 ام و برگه مهر

مدرک 12 ام و برگه مهر

مدرک تولد

10 قطعه عکس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمی از دانشگاه پاولوف

تایید تمام مدارک توسط وزارت امور خارجه کشورتان

قانونی شدن تمام مدارک توسط سفارت روسیه

هزینه های ویزا

رسید بانکی پرداخت هزینه اولین سال تحصیلی

مدارک تست ایدز

مزایای تحصیل در روسیه

عدم وجود آزمون ورودی برای ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نیت

موسسات

موسسه تحقیقات نفرولوژی

موسسه تحقیقات پالمونولوژی

موسسه یادبود رایزا گورباچوا برای آنکولوژی و هماتولوژی و ترنسپلنت کودکان

موسسه جراحی صورت و تحقیقات دندانپزشکی ماکسیلو

موسسه فارماکولوژی والدمن

موسسه قلب وعروق

مراکز تحقیقی

مرکز تحقیقی علمی

مرکز پزشکی

مرکز تحقیق منطقه ای نارکولوژی و سایکوفارماکولوژی

مرکز علمی و روش شناسی پزشکی مولکولی فدراسیون روسیه

مرکز فاز های اولیه آزمایشات کلینیکی

 

 

قیمت خرید آپارتمان در خیابان بغداد استانبول


قیمت خرید آپارتمان در خیابان بغداد استانبول

شاید درست باشد که بیان کنیم، استانبول راهی برای سرمایه گذاری سودآور در املاک و مستغلات است. در بسیاری از مواقع، مشتریان بین المللی، هنگام خرید ملک در استانبول با مسائل عمده ای روبرو می شوند. اما با دریافت مشاوره های لازم در این خصوص، می توان به یک خرید مناسب و سرمایه گذاری هیجان انگیز دست یافت.

از سال 2012 دولت ترکیه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمایه گذاری املاک و مستغلات قرار داده است. این پتانسیل برای رشد بخش املاک و مستغلات ترکیه توجه سرمایه گذاران خارجی را برای خرید ملک جلب کرده است.

اصلاحات اخیر قانونگذاری، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه را آسان و سودآورتر کرده است. اصلاحاتی مانند ثبت زمین، قانون رهن و بازنگری قوانین مالیاتی برای بهبود رقابت در بخش املاک و مستغلات ترکیه طراحی شده است تا بسیاری را جذب سرمایه گذاری و دریافت پاسپورت ترکیه کند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که علاقه جهانی به بخش املاک و مستغلات ترکیه افزایش یافته است و املاک استانبول به عنوان جذاب ترین بازار سرمایه گذاری در اروپا مطرح شده است که توانسته است سرمایه زیادی را جذب نماید.

 

خرید آپارتمان در استانبول

خیابان بغداد یکی از خیابان های لوکس و معروف استانبول که بین ترک ها به “خیابان” معروف است. خیابان بغداد استانبول در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته و حدود ?? کیلومتر طول دارد که در موازات دریای مرمره کشیده شده است.

 

ba?dat caddesi sat?l?k daire fiyatlar? istanbul-baghdad-street-apartment-prices قیمت آپارتمان در خیابان بغداد استانبول قیمت آپارتمان یک خوابه در خیابان بغداد قیمت آپارتمان دو خوابه در خیابان بغداد قیمت آپارتمان سه خوابه در خیابان بغداد قیمت آپارتمان چهار خوابه در خیابان بغداد قیمت آپارتمان پنج خوابه در خیابان بغداد 1 خوابه 2 خوابه 3 خوابه 4 خوابه 5 خوابه

ویوو و چشم انداز زیبای واحد های لوکس خیابان بغداد استانبول

 

این خیابان یکی از باکلاس ترین و قدیمی ترین خیابان های استانبول است و سرتاسر این خیابان مملو از کافه، رستوران و برندهای مشهور و بین المللی است. خیابان بغداد از شرق و غرب به دو منطقه مشهور استانبول، یعنی کادیکوی و مال تپ منتهی می شود و از نظر شهرت و اعتبار هم رده خیابان استقلال در بخش اروپایی استانبول است. بخش زیادی از خیابان بغداد یک طرفه است و با خیابان های چنار سر به فلک کشیده فضایی بسیار دلنشین برای قدم زدن و خرید به وجود آورده است.

 

قیمت آپارتمان های یک خوابه در خیابان بغداد استانبول از حدود 900 هزار لیر شروع می شود و تا مبلغ 1.9 میلیون لیر در بهترین منطقه ها متغییر می باشد.

 

قیمت آپارتمان های دو خوابه در خیابان بغداد استانبول از حدود 950 هزار لیر در آپارتمان های معمولی تا 3 میلیون و 250 هزار لیر در آپارتمان های لوکس متغییر می باشد.

 

آپارتمان های سه خوابه یکی از بیشترین تعداد آپارتمان های موجود در این منطقه است چراکه بسیاری از آپارتمان های این منطقه ویژه خانواده های ترک و متناسب با سبک زندگی آنها ساخته شده است و بخاطر همین موضوع تعداد زیادی واحد سه خوابه وجود دارد. قیمت آپارتمان های سه خوابه در خیابان بغداد استانبول از حدود 1.5 میلیون لیر در آپارتمان های معمولی تا 8 میلیون لیر در پروژه های فوق لوکس و با دید عالی از دریا و جزار استانبول مغییر می باشد.

 

نکات مهم پیش از خرید آپارتمان در استانبول

اگر قصد خرید ملک در استانبول را دارید، لازم است پیش از هر اقدامی در این خصوص تحقیق کامل را داشته باشید. به طور معمول بیشتر شهروندان خارجی مجاز به خرید ملک در استانبول هستند، با این حال اگر سوء پیشینه دارید، عاقلانه است که قبل از تصمیم گیری برای خرید خانه در استانبول ، با کنسولگری خود یا وکلای خُبره مشورت کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید به دنبال چه نوع آپارتمانی هستید، لازم است که مشاوره های لازم را دریافت کنید. برای این کار می توانید با ترکی بست هوم تماس بگیرید.

به این نکته توجه داشته باشید که دفتر اصلی بست هوم در استانبول بوده و فعالیت خود را به صورت مستقیم از سال 2017 در ترکیه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره های کاربردی و موثر به مشتریان خود، ده ها قرار داد موفق را نیز در کارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتی که قصد دارید برای خرید ملک در ترکیه اقدام کنید، می توانید طریق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و برای مشاوره و برقراری هماهنگی با کارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشید.

گروه حرفه ای بست هوم، قرارداد شما را با شرکت های سازنده به صورت مستقیم تنظیم کرده و برای اخذ سند، دریافت اقامت ترکیه و دریافت پاسپورت ترکیه دیگر اقدامات لازم برای تجهیز و استفاده از ملک خریداری شده، شما را یاری می کنند.

dr6d_z2.jpg

خرید خانه در استانبول

 

چند نکته در انتخاب یک ملک

هنگام بازرسی از یک ملک، مطمئن شوید که خانه سند مالکیت دارد و قبض های آب، گاز طبیعی، تلفن و برق توسط مالک قبلی پرداخت شده است. همچنین باید سوال کنید که آیا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زیرا استانبول در منطقه زلزله خیز قرار دارد. همچنین هنگام خرید آپارتمان در استانبول ، توجه به این نکته مهم است که همه چیز در مورد این ملک و همچنین اطراف آن باید مورد پسند شما واقع شود و در واقع باید از خود سوالاتی را در مورد احساس زندگی طولانی مدت در آن را داشته باشید.

انتخاب محله مناسب

محله های استانبول همه با یکدیگر متفاوت هستند و محدوده قیمت نیز با توجه به منطقه به شدت تغییر می کند. بهتر است یک گشت و گذار در شهر داشته باشید تا تصمیم بگیرید که در کجا می خواهید زندگی کنید. چیزی شبیه به یک آپارتمان قدیمی در سمت آسیا، یا یک خانه زیبا مشرف به بسفر را دوست دارید.

 به یاد داشته باشید اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، می توانید به جزایر Princes که بخشی از استانبول بوده و می تواند سبک زندگی کاملاً ایده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فکر کنید. همچنین به یاد داشته باشید که املاک ارزان قیمت همیشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چیز در محله های محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشید که هنگامی که خانه مورد علاقه خود را انتخاب کردید، لازم است که با یک مشاور قابل اعتماد نیز مشورت نمایید. در این جا ترکی بست هوم می تواند راهنمایی مناسب برای شما باشد.

هنگامی که موفق به یافتن و خرید ملک دوست داشتنی خود شدید ، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که با سبک زندگی در ترکیه نیز آشنا شوید. مواردی از قبیل زبان، کار یا امور حقوقی که دانستن آن ها برای زندگی در این کشور الزامی است.

 

خرید ملک در ترکیه

 

اقامت در ترکیه با خرید ملک

ممکن است برای درخواست اقامت ترکیه و یا حتی تمدید آن با مشکلاتی روبرو شوید، اما هنگامی که خرید خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشید، این مسئله متفاوت می شود. زیرا سند مالکیت اغلب کلید تمدید اقامت است.

همان گونه که اشاره شد، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در ترکیه در حال رشد است. تعداد آپارتمان های خریداری شده توسط خارجی ها در ترکیه افزایش یافته است و شما می توانید متناسب به نیاز خود، نوع اقامت خود را در ترکیه انتخاب کنید.

اقامت کوتاه و قابل تمدید برای خارجی هایی که در ترکیه برای خرید ملک در استانبول اقدام کرده اند، گزینه ای جذاب بوده تا بتوانند برای اقامت خود اقدام کرده و سرمایه گذاری مناسبی را نیز داشته باشند.  این نوع مجوز معمولاً به مدت یک سال اعطا می شود و همسر و فرزندان حق دریافت اقامت در ترکیه را به عنوان اسکورت دارند. که البته این اقامت قابل تمدید است و پس از 5 سال شرایط دریافت پاسپورت ترکیه را پیدا خواهید نمود. ولی اگر در هیمن ابتدای کار اقدام به خرید ملک به ارزش 250 هززار دلار داشته باشید می توانید به سادگی پاسپورت ترکیه را برای خود، همسر و فرزندان زیر 18 سال در مدت 3 ماه دریافت نمایید.

 

خرید ملک در استانبول با بست هوم

 

مدارک لازم برای اقامت

مدارکی که برای درخواست مجوز اقامت در ترکیه لازم است شامل سند مالکیت، بیمه زلزله املاک، گذرنامه معتبر برای حداقل مدت شش ماه، بیمه درمانی در خاک ترکیه برای هر یک از اعضای خانواده می باشد.

اجازه مالکیت این امکان را برای صاحب ملک فراهم می کند که فقط با خرید آپارتمان در استانبول، در کشور ترکیه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعیت ترکیه از طریق این نوع اقامت سختو دارای شرایط خاص  می باشد، مگر اینکه ارزش ملک حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالک حق دارد در ازای خرید ملک در ترکیه درخواست تابعیت ترکیه را بدهد.

هنگام تمدید مجوز اقامت املاک و مستغلات باید یک سند مالکیت وجود داشته باشد که اقامت بر روی آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چیز دیگری مجاز نیست. در صورتی که میخواهید پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید و یا برای سرمایه گذاری، اقدام به خرید خانه در استانبول بنمایید می توانید از خدمات مشاوره و کارشناسی ترکی بست هوم www.turkeybesthome.com  و یا از طریق واتس اپ 00905523082146  استفاده نمایید.

منبع: نکات کلیدی خرید ملک در استانبول

 

 

کسب درآمد در منزل


کسب درآمد

80z7_11.jpg

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

 

تدریس و پشتیبانی:

استودیو طراحی سالار پورایمانی

 
من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)

رویای میلیونر شدن در یک شب


روش‌ کار و سرکیسه کردن سایت‌های پیش‌بینی‌ و شرط‌بندی

 

 بی توجهی به درگاه پرداخت آنلاین             

گردانندگان سایت‌های قمار و شرط بندی با طراحی درگاه‌های بانکی پرداخت الکترونیکی جعلی اطلاعات بانکی کاربرانی که قصد دارند برای شروع شرط بندی پولی را وارد کنند به سرقت می برند و حساب آن ها را خالی می کنند.

 

رویای میلیونر شدن در یک شب                   

معمولا در چند بازی اول، مبالغی  بابت بردن پرداخت می شود  و بعد با ارائه آفرهای جذاب افراد را برای شرط بندی بعد ترغیب و با بالا بردن ضرایب، حسابی آن ها را وسوسه می کنند. حال که فرد در بازی شرکت کرد اگر ببرد به دلایلی مدیرسایت دیگر پاسخ گو نیست و چون تمام این ارتباطات مجازی است و سرورها و حتی خود مدیر در خارج از کشور هستند به سادگی اصل پول و مبلغی که برنده شده اند به آن ها پرداخت نمی شود و کاربران نیز نمی توانند به جایی شکایت کنند چرا که اصل ورود آن ها به این سایت ها غیرقانونی بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زیاد برای جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش می کنند و بیشتر در این باتلاق فرو می روند.

 

جر زنی در بازی                      

اگر کمی به برنامه نویسی تسلط داشته باشید می توانید این موضوع را حدس بزنید. در این سایت ها وقتی شرط بندی از مبلغی فراتر می رود برنامه طوری پیش می رود که برگه هایی که به فرد داده یا تاس هایی که برای او ریخته می شود به گونه ای است که کاربر می بازد.  سایت betforward یکی از این سایت هاست.

 

راه اندازی چند ساعته سایت                 

در این روش وب‌سایت‌هایی چند ساعت مانده به شروع بازی برای پیش بینی راه‌اندازی می‌شوند و با هزینه تبلیغات در کانال‌های پربیننده افراد را برای ثبت نام و شرط بندی وسوسه می کنند و  بعد از پایان بازی سایت از دسترس خارج می شود. آن ها برای پنهان کردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد کم‌سن و بیسواد در روستاها استفاده می‌کنند که پیگیری آن هم نتیجه خاصی ندارد.

 

END سایت‌های شرط‌بندی با چه حربه‌هایی نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاین کرده‌اند؟TAGS:START

سایت‌های شرط‌بندی با چه حربه‌هایی نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاین کرده‌اند؟

در وانفسای تحریم و مشکلات اقتصادی چطور گردش مالی سایت‌های قمار در روز به رقم‌های میلیاردی می‌رسد؟

در این گزارش به بررسی روش کار سایت‌های شرط‌بندی و ترفند‌های کلاهبرداری شان پرداختیم. از ترفند‌های جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجیب و پیچیده‌شان. چند روزی میهمان سمج پیج‌های فریبنده شاخ‌های اینستاگرام شدیم. سرنخ‌هایی را پیدا کردیم و با این سرنخ‌ها به چند سایت شرط‌بندی سر زدیم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود که هیچ از کل کل کردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل کار و زندگی اش را رها کرده بود و با هیجان و اضطراب عجیبی مسابقات فوتبال لیگ‌های اروپایی را تماشا می‌کرد. یک روز خوشحال و سرکیف بود و یک روز عصبانی و بهانه گیر، دو ماه بعد وقتی همه هست و نیستش را از دست داد، ماشینش را فروخت و حساب پدرش را پنهانی خالی کرد متوجه شدیم پسرمان پای ثابت قمارخانه‌های آنلاین شده است. ??? میلیون تومان در قمار آنلاین از دست رفت و دستمان به جایی بند نبود. ”

این روایت، مشتی است نمونه خروار از آنچه این روز‌ها سایت‌های پیش بینی و شرط بندی فوتبال یا به عبارتی دقیق‌تر قمارخانه‌های آنلاین به روز جوانان ایرانی می‌آورد. در این سایت‌های فارسی زبان، بازار شرط بندی آنلاین با انواع و اقسام آپشن‌ها برای شرکت کننده‌ها داغ داغ است، داستان از پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال شروع می‌شود و به قمار‌های سنگین ختم می‌شود. اولین سایت‌های شرط بندی فارسی زبان از اوایل دهه ?? در ترکیه پا گرفت.

سرور‌های این سایت‌ها در خارج از ایران اداره می‌شود و در دو سال گذشته با فعالیت متمرکزتری کار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلی آن‌ها برای تبلیغ، اینستاگرام است. با این ابزار و روش‌های خاص هر روز به تعداد قربانیان سایت‌های شرط بندی که پول و سرمایه شان در این سایت‌ها بر باد می‌رود اضافه می‌شود.

قربانیان مالی سایت‌های شرط بندی نه راه پس دارند و نه راه پیش. شکایت شان را به مراجع قانونی نمی‌برند چرا که به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامی، شرط بندی و قمار جرم بوده و گردانندگان سایت‌های قمار و کاربران مجرم شناخته می‌شوند. خلاصه اش این می‌شود که خودکرده را تدبیر نیست.

ادرس یکی از این سایت ها: https://betsforward.com/

پای اینستاگرام در میان است

اما ماجرا از کجا آب می‌خورد؟ سایت‌های شرط بندی با چه حربه‌هایی اینطور به کارشان رونق داده اند و بسیاری از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار کرده اند؟ در این وانفسای تحریم و رکود و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر مردم شده، چطور گردش مالی سایت‌های شرط بندی و کازینو‌های آنلاین در روز به رقم‌های میلیاردی می‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحریم‌های ارزی میلیارد‌ها تومان سرمایه ایرانی از کشور خارج می‌شود و جیب گردانندگان سایت‌های قمار در آن سوی آب‌ها را پرپول می‌کند.

در این گزارش به بررسی روش کار سایت‌های شرط بندی و روشن کردن ترفند‌های کلاهبرداری شان پراختیم. از ترفند‌های جذب اعضاء تا پشت پرده عجیب و پیچیده شان. همین اول راه بگوییم که “الف” کار قمارخانه‌های آنلاین، اینستاگرام است. اگر همین حالا اینستاگرام را از گردانندگان این سایت‌ها بگیری هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

چند روزی میهمان سمج پیج‌های فریبنده اینفلوئنسر‌های اینستا یا همان شاخ‌های اینستاگرام شدیم. سرنخ‌هایی را پیدا کردیم و با این سرنخ‌ها به چند سایت شرط بندی سر زدیم. شواهد نشان می‌دهد همه پنل‌های شرط بندی متعلق به فردی ملقب به «مونتیگو» است. مونتیگو مرد شماره یک میز‌های قمار و پدرخوانده قمار اینترنتی به حساب می‌آید.