بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی همتا مووی


a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

تعمیر کامپیوتر


تعمیر کامپیوتر


 

محال است که شما با انواع کالاهای دیجیتال از جمله سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ سر و کار داشته باشید و این وسایل دچار خرابی نشوند، به طور کلی خرابی این سیستم ها امری اجتناب ناپذیر می باشد.

s4_06au.jpg

کند شدن یا روشن نشدن کامپیوتر، عدم نمایش تصویر یا نمایش درهم و کند شدن تصاویر، ایجاد صدای غیرعادی در کیس، ری استارت شدن مداوم سیستم و فریز شدن صفحه ی نمایش تمامی این موارد نشان دهنده ی این است که سیستم شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد، این مشکلات می تواند مربوط به نرم افزار و یا مشکلی در سخت افزار کامپیوتر شما باشد.
در صورت نداشتن تخصص و تجربه ی کافی در حوزه ی سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری بهتر است در صورت بروز چنین مشکلاتی از فردی با تجربه کمک بگیرید تا بتواند به سرعت مشکل شما را حل کند، مجموعه ی رایانه کمک با دارا بودن کادری مجرب توانسته است در تمامی حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری  خدمات متنوعی در زمینه تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ به شما عزیزان  ارائه دهد، در ادامه به معرفی برخی از خدمات این مرکز خواهیم پرداخت.

نصب ویندوز در محل

یکی از مهم ترین خدمات مجموعه ی رایانه کمک نصب ویندوز در محل می باشد، بهتر است هر 6 ماه تا یک سال برای ارتقاء ویندوز و یا نصب مجدد آن اقدام کنید، مشکلاتی از جمله کند شدن سیستم با تعویض ویندوز برطرف خواهد شد،
•    با نصب ویندوز در محل دیگر نیازی به جابه جایی سیستم خود نخواهید داشت
•    علاوه بر این تمامی مراحل نصب ویندوز و تقسیم بندی درایوها در حضور شما و با نظر خودتان در محل انجام خواهد شد و این موضوع امنیت و اطمینان خاطر رو برای شما عزیزان همراه خواهد داشت
•    یکی دیگر از مزایای نصب ویندوز در محل صرفه جویی در زمان و هزینه های اضافی جهت رفت و آمد می باشد.
پس در هر زمان که نیاز به نصب و یا تعویض ویندوز سیستم خود داشتید می توانید با کارشناسان مجموعه ی خدمات کامپیوتری رایانه کمک تماس حاصل نمایید.
برای آشنایی با جدیدترین اخبار تکنولوژی و آموزش های کاربردی در خصوص سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری می توانید به سایت آموزشی رایانه کمک مراجعه فرمایید، علاوه بر این برای مشاهده ی ویدئوهای آموزشی می توانید صفحه ی اینستاگرام رایانه کمک را دنبال کنید.


 

انواع خدمات کامپیوتر رایانه کمک

به طور کلی خدمات کامپیوتر به 2 دسته ی کلی خدمات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شود:

•    خدمات سخت افزاری

ایجاد مشکل در قطعات مختلف و تجهیزات کامپیوتر و لپتاپ از قبیل رم، منبع تغذیه، هارد، کارت گرافیک و پردازنده می تواند باعث مشکلات جدی در کارکرد سیستم شما شود، عیب یابی و تعمیر قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ تاپ یکی از انواع خدمات کامپیوتری می باشد که به صورت حضوری و در محل انجام می شود.

•    خدمات نرم افزاری

اما نرم افزارها عهده دار فعالیت های گوناگون بر روی سیستم شما می باشند، ممکن است در هنگام کار با نرم افزارهای مختلف دچار مشکلاتی از جمله نمایش ارورها، اجرا نشدن یا از کار افتادن آن ها شوید، گاهی ممکن است در هنگام نصب نرم افزارهای تخصصی نیز دچار مشکل شوید که در صورت مواجه شدن با مشکلات این چنینی باید از یک کارشناس کامپیوتر در حوزه ی نرم افزار کمک بگیرید.

•    خدمات شبکه

یکی دیگر از خدمات شرکت رایانه کمک حل مشکلات شبکه ای در محل و یا حتی به صورت " از راه دور " میباشد که کارشناسان ما میتوانند در کمترین زمان تمامی مشکلات شبکه ای و کامپیوتری شما عزیزان را برطرف کنند .



 

تعمیر کامپیوتر در محل

همان طور که پیش تر اشاره شد تعمیرات کامپیوتر در محل به شخص این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به جابه جایی سیستم مشکل را برطرف سازد، تعمیر کامپیوتر در محل مزایای فراوانی داشته که در ادامه به ذکر چند مورد خواهیم پرداخت.


 

مزایای تعمیر کامپیوتر در محل

•    جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی

معمولا کامپیوترها و لپ تاپ حاوی اطلاعات شخصی و خصوصی می باشند که بهتر است ورود به سیستم با نظارت کامل صاحب این کالا صورت بگیرد.

•    صرفه جویی در زمان

اگر تعمیرات کامپیوتر را در محل انجام داده و کار را به دست شخصی متخصص بسپارید می توانید مطمئنن باشید که در سریع ترین زمان در محل حاضر شده و خدمات کامپیوتری را در حضور شما و در مدت زمانی کوتاه انجام می دهد.

•    صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مزایای تعمیرات کامپیوتر در محل مربوط به هزینه های رفت و آمد برای انتقال سیستم و تحویل آن از تعمیرگاه می باشد که با تعمیرات در محل می توان در این هزینه ها صرفه جویی کرد.

•    عدم بروز و تکرار مشکل

در صورتی که تعمیرات کامپیوتر در محل انجام گیرد کارشناس مربوطه موظف است سیستم را تست کرده و به شما تحویل دهد گاهی ممکن است به دلایل مختلف از جمله شلوغی تعمیرگاه سیستم شما تست نشود و مشکل همچنان وجود داشته باشد.

•    امکان آموزش

از دیگر نکات مثبت و مزیت های تعمیرات در منزل می توان به آموزش در حین تعمیر نیز اشاره کرد، در هنگام عیب یابی و تعمیر سیستم، شما در کنار کارشناس حضور داشته و می توانید مراحل کار را یاد گرفته و در صورت بروز دوباره ی مشکل خودتان آن را برطرف سازید.

خرید و فروش کامپیوتر

یکی دیگر از خدمات مجموعه ی رایانه کمک فروش سیستم های کامپیوتری می باشد که با بهترین قیمت انجام می شود، فروش انواع سیستم های رندرینگ، گیمینگ، سیستم های خانگی و اداری با ارائه ی مشاوره جهت خرید سیستم توسط این مجموعه با بالاترین کیفیت انجام می شود.

سخن آخر:

ضمن تشکر از همراهی شما تا پایان این مقاله، در صورت مواجه شدن با مشکلات مختلف سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ در حوزه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری و در صورت نیاز به حضور کارشناسان و تعمیرکاران مجرب در محل می توانید از طریق شماره های 909071540 یا 0217129 با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط باشید.

منبع : aftabir.com

چرا NFT یک میمون میلیون‌ها دلار ارزش دارد؟


چرا NFT یک میمون میلیون‌ها دلار ارزش دارد؟

مجموعه‌ NFT‌ها اخیرا به یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های بازار رمز ارزها تبدیل شده‌اند.

طبق گزارش سایت dAppradar، حجم معاملات 17 مجموعه توکن‌های بی‌همتا به رقمی بیش از صد میلیون دلار نیز رسیده است. یکی از همین مجموعه‌ها، میمون‌های کسل یا همان Bored Ape Yacht Club است.

مفهوم NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توکن، کاربردهای متفاوتی دارد اما در اینجا به معنی یک سند اعتباری الکترونیکی است. این سند اعتباری الکترونیکی نشان دهنده یک مقدار مشخص از یک واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله می‌تواند ریال، دلار، یورو و یا ارزهای دیجیتالی باشد.

این سندها در شبکه‌ای به نام بلاک چین ذخیره می‌شوند. وظیفه بلاک چین این است که نشان دهنده مالک اصلی کالا چه کسی بوده و بعد به ترتیب به چه کسانی فروخته شده است.

فرض کنید شما اثری را به کمک فتومونتاژ در فتوشاپ خلق کرده‌اید و بخواهید آن را به فروش برسانید. هر شخص می‌تواند یک کپی از آن را دانلود کند و هیچ حق مالکیتی به شما پرداخت نکند. شما می‌توانید اثر خود را به یک NFT تبدیل کنید. حتی با از بین رفتن کالای فیزیکی خود اثر در قالب NFT از بین نمی‌رود. در حقیقت ان اف تی، به دارایی دیجیتالی گفته می‌شود که قابل جمع کردن باشد. این دارایی دیجیتال نیز ارزش خود را به صورت نوعی از رمز حفظ می‌کند. همان گونه که یک تابلو فرش و یا اثر هنری ارزش خود را حفظ می‌کند و نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید.

NFT میمون‌های کسل

s4_x753.jpg

 

باشگاه قایق تفریحی میمون‌های کسل درواقع یک پروژه NFT آواتار ساخته شده بر پایه اتریوم است. در حال حاضر تنها ?????? از NFT میمون‌های کسل وجود دارد و این به معنای کمیاب بودن آنها نیز است. علاوه بر کمیاب بودن این آثار، از نظر بصری چشم‌نواز هستند. مالکیت هر یک از توکن‌های Bored Ape NFT به عنوان کلیدی برای عضویت در یک بستر اختصاصی پاتوق آنلاین به نام Swamp Club نیز عمل می‌کنند.

زمانی که Bored Ape Yacht Club در ماه آپریل مصادف با اواخر فروردین ???? راه‌اندازی شد؛ هر NFT میمون‌های کسل با قیمتی کمتر از ??? دلار در طول یک روز به فروش رسید. اما پس از گذشت شش ماه، قیمت ارزان‌ترین میمون به ?? هزار دلار رسید. شاید جالب باشد بدانید که استیفن کاری نیز یکی از این آثار را خریداری کرده است.

به نظر می‌رسد Bored Ape NFT نیز در کنار کریپتوپانک  به آثار ماندگار آینده تبدیل خواهد شد. این امکان وجود دارد که زمانی برسد که میمون‌های کسل به قطعه‌های هنری نمادینی برای نمایش دادن ظهور جریان اصلی دنیای متاورس تبدیل شوند.

آیا یک میمون، میلیون‌ها دلار ارزش دارد؟

ان اف تی‌ها بزرگ‌ترین اتفاق 2021 بودند؛ نه تنها در حوزه تکنولوژی و فناوری بلکه در هر زمینه تمامی خبرهای جنجالی زیر سایه NFTها قرار گرفت.

این داستان همچنان در سال 2022 پر قدرت‌تر ادامه دارد. با اینکه زمان زیادی از موضوع فروش ان اف تی‌ها با قیمت‌های غیر قابل باور می‌گذرد. برای اکثر افراد این سوال وجود دارد که چطور ممکن است طراحی یک میمون که جذابیت چندانی ندارد، با چنین قیمت‌هایی به فروش می‌رسد.

معمولا بدین شکل است که زمانی که فردی از فروش NFTها انتقاد می‌کند؛ اولین پاسخی که دریافت می‌کند این است که هنوز به خوبی مفهوم هنر را درک نکرده است.

شاید جالب باشد بدانید که در هنگام خرید NFTها میمون‌های کسل شما نمی‌دانید کدام اثر هنری را می‌خرید. پس از انجام فرآیند خرید، اثر هنری نیز به شما نمایش داده می‌شود.

پس این جا به جایی و فروش با چه هدفی دنبال می‌شود؟

بخش از جواب این سوال مربوط به انتقال غیر قانونی پول یا همان پولشویی است  و یا کلاهبرداری از طریق بالا بردن غیر واقعی ارزش یک NFT.

بدین ترتیب کاربران گمان می‌کنند اثر با ارزشی است که قیمت آن رو به افزایش است. اما این تمام دلایل برای همه‌گیری آن نیست.

دلیل بعدی حمایت افراد مشهور و سلبریتی‌ها از ین کسب و کارها است. افرادی که رویای یک شب پولدار شدن را برای مردم عادی تبلیغ می‌کنند و از این روش درآمدزایی می‌کنند.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم و از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

Motion Detection دوربین مدار بسته،


 Motion Detection دوربین مدار بسته،

زمان هایی پیش می آید که یک منطقه از یک مکان خاص را برای نظارت انتخاب می کنید و قابلیت تشخیص حرکت را در دوربین مداربسته فعال می نمایید. این قابلیت در اکثر محصولات نظارتی جدید اعم از آنالوگ HD و دیجیتال وجود دارد و برای استفاده از آن می توان از طریق پنل تنظیمات دستگاه اقدام نمود.

 

نحوه عملکرد قابلیت تشخیص حرکت

تشخیص حرکت در دوربین هایک ویژن یک مفهوم ساده به نظر می رسد. تمام کاری که در آن انجام می شود مقایسه تغییرات صورت گرفته در یک فریم نسبت به فریم بعدی است. به عنوان مثال، وارد شدن یک توپ سفید متحرک به تصویر که می تواند باعث به کار افتادن زنگ هشدار گردد. در این روش به صورت پی در پی تصاویر مورد مقایسه قرار می گیرند و اگر در تعداد کافی و مشخصی از پیکسل های موجود در فریم ها تغییری رخ  دهد، نرم افزار دوربین حرکت را تشخیص داده و هشدارهای لازم را به شما می دهد.

 

مزایای استفاده از تشخیص حرکت Motion Detection

صرفه جویی در هزینه ها: شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد اما در صورت عدم استفاده از این نوع از دوربین ها شاید مجبور به استخدام فردی برای اهداف نظارتی خود باشید شخصی که همواره باید بر تغییرات صورت گرفته در دوربین ها نظارت داشته و اطلاع دهد. طبیعی است که شما مجبور به پرداخت دستمزد به این فرد هستید.

صرفه جویی در زمان: اغلب اوقات زمان زیادی صرف نظارت بر اموال در برابر نفوذ افراد می شود. اما با استفاده از دوربین های تشخیص حرکت، می توان در زمان خود صرفه جویی نمود و وقت خود را صرف اهداف بهتری در شرکت خود کرد. دوربین همیشه می تواند در حالت آماده به کار باقی بماند و هنگامی که یک شی یا انسان را حس کند، به طور خودکار شروع به ضبط می کند، چند دقیقه بعد وقتی حرکتی انجام نمی شود، دوربین ضبط را متوقف کرده و به حالت آماده به کار بر می گردد. شما هر زمان که بخواهید می توانید به  دستگاه مراجعه نموده و تصاویر ضبط شده را مشاهده نمایید.

 

 

 

عملکرد حفاظتی بهتر: اگر عملکرد دوربین های معمولی را با دوربین های تشخیص حرکت مقایسه نمایید، متوجه خواهید شد که دوربین های با قابلیت تشخیص حرکت امنیت بیشتری را فرآهم می کنند. چه در حفاظت از خانه خود و چه در محل کار خود از آنها استفاده نمایید، این نوع از دوربین ها بهترین گزینه هستند.

کارایی بالاتر: کارایی دوربین های تشخیص حرکت بسیار بالاتر از سایر انواع دوربین مداربسته معمولی است. این امر به این دلیل است که دوربین تنها صحنه های مهم را ضبط می کند. و تنظیمات آن به گونه ای است که پس از تشخیص شروع به ضبط می کند. این بدین معنی است که آلارم در صورت ضرورت فعال می گردد. مزیت آن این است که فضای کمتری از هارد اشغال شده و فقط صحنه هایی را که لازم است ثبت می کند.

 

معایب استفاده از تشخیص حرکت Motion Detection

 

 یکی از معایب تشخیص حرکت Motion Detection در دوربین مدار بسته این است که در واقع دوربین ها در اصل حرکت در تصویر را تشخیص نمی دهند، بلکه تنها تغییرات در تصویر را تشخیص می دهند. برای مثال چنانچه نوری از چراغ در تصویر بیفتد دوربین آن را تغییر (حرکت) تشخیص داده و شروع به ضبط می کند.

 

 

 

فعال نمودن قابلیت تشخیص حرکت

سیستم تشخیص حرکت در دوربین های مداربسته امروزه بسیار پیشرفته تر شده است. و می توان تنظیمات آن را هم در دوربین و هم در نرم افزار مدیریت تصاویر هایک ویژن (VMS) فعال نمود. تشخیص آنکه مقدار تغییرات در حد لازم و کافی برای ایجاد آلارم هست یا خیر بستگی به میزان یا درصد حساسیت یا Sensivity موجود در تنظیمات آن دارد.

درصد Sensivity به تغییرات نور در پیکسل ها بستگی دارد. درصد Sensivity بالاتر نسبت به تغییرات جزئی تر حساس بوده در حالیکه درصد Sensivity پایین تر برای تغییرات بزرگ تر در تصویر بکار می رود از طرف دیگر، درصد پیکسل هایی که دچار یک تغییر شده اند نیز مهم است. اگر شما در حال نظارت بر یک درب هستید، تعیین میزان حساسیت روی 50?، در صورت ورود یک سوژه بزرگ در ابعاد یک انسان به اتاق باعث ایجاد هشدار می گردد.

  1. فناوری SenseUp در دوربین مداربسته
  2. فناوری Digital noise reduction) DNR) در دوربین مداربسته
  3. دوربین مداربسته وریفوکال
  4. 10تکنولوژی جدید در دوربین های مداربسته

Triple Stream در دوربین مداربسته به چه معناست؟


Triple Stream در دوربین مداربسته به چه معناست؟

تکنولوژی Multi stream در ابتدا در DVR های برند هایک ویژن برای ارائه تصاویر جهت کاربردهای نظارت از راه دور استفاده شده است. اما در حال حاضر به طور گسترده ای در دستگاه دی وی آر، NVR و دوربین های مداربسته IP در تمامی برندهای مختلف استفاده می شود.

مفهوم Stream چیست؟

معنی لغوی Stream به معنای جریان است و اصطلاحا به خروجی تصویر در دوربین مداربسته تحت شبکه استریم گفته می شود. اکثر دوربین های مداربسته دارای قابلیت Dual Stream یا 2 جریانه هستند. هر یک از خروجی های تصویر می تواند دارای کیفیت متفاوتی باشد. یکی از جریان ها می تواند فیلم ویدیویی با کیفیت بالا برای ضبط در مانیتور اصلی باشد، در حالی که جریان دیگر می تواند با رزولوشن پایین تر برای نمایش زنده تصاویر بکار رود.

Triple Stream در دوربین مداربسته

برخی از دوربین های IP از تکنولوژی Triple Stream پشتیبانی می کنند. Triple Stream به این معنی است که دوربین تحت شبکه می تواند به طور همزمان سه جریان ویدئویی مختلف را خروجی دهد، به زبان ساده این قابلیت این امکان را فرآهم می کند تا کاربر بتواند به طور همزمان تصاویر را در سه گیرنده یا دستگاه مختلف دریافت کند(برای مثال در مانیتور اصلی، تلفن همراه، لپ تاپ و …).

قابلیت Triple streams با ایجاد امکان انتقال همزمان جریان های مختلف داده یا دیتا راحتی بیشتری را در اختیار کاربران می گذارد. هر جریان یا استریم دارای یک یا چند هدف مشخص و مستقل است که هر کدام را می توان با وضوح، نرخ فریم و نرخ بیت مختلفی پیکربندی نمود:

  • جریان نخست دارای رزولوشن بالا و نرخ فریم کاملی (Full frame) است که می تواند برای سیستم نظارت اصلی استفاده شود.
  • جریان دوم با وضوح پایین تر می تواند برای اهداف نظارتی و مشاهده تصاویر بر روی تلفن همراه استفاده شود.
  • جریان سوم می تواند رزولوشن بالا، کم و یا متغیری را برای اهداف مختلفی داشته باشد.
  1. https://hiktejarat.com/تکنولوژی-anr-در-دوربین-مداربسته/
  1. https://hiktejarat.com/product/nvr-p32-4a/
  1. https://hiktejarat.com/product/hr901-afg-82n/
  1. https://hiktejarat.com/installation-of-cctv-cameras-in-hotels/