ساخت حفاظ شاخ گوزنی

ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.




1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.


2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

پرستویی مثل کوه پشت خانواده رامبد و نگار بانو+عکس

پرستویی مثل کوه پشت خانواده رامبد و نگار بانو+عکس

RSS feed.

  • پرستویی مثل کوه پشت خانواده رامبد و نگار بانو+عکس

    پرویز پرستویی می گوید که نگار جواهریان به دلیل آنکه مادر، خواهر و اقوامش در کانادا ساکن هستند برای به دنیا آمدن فرزندش به این کشور سفر کرده است تا در کنار آن‌ها آرامش داشته باشد.

    پرویز پرستویی با انتشار تصویری از خود، رامبد جوان و نگار جواهریان درباره علت سفر این زوج به کانادا، در اینستاگرام نوشت:

    «سلام عزیزان

    بنده به اظهار نظر مردم عزیز کاری ندارم که بحقه یا ناحق،سخنم با رسانه هاست، چه بعضی از سایت ها و چه صدا و سیما.

    کمی تحمل داشته باشید و دست به دست هم بدید تا توسط پلیس اینترپل رامبد و همسرش را دستگیر و به محکمه کشیده تا محاکمه شان کنند ،که چرا پول بیت المال را به خارج از کشور برده تا همسرش زایمان کند.

    ولی یه سوال دارم و خطاب ام به همه ملت ایرانه، اگر دختر دارید و باردار باشد معمولا موقع زایمان دختر دوست دارد مادرش در کنارش باشد یا مادر شوهرش؟ از قدیم و ندیم یادمونه که در چنین مواقعی دختر با مادر راحت تر است تا خانواده همسر، با انصاف ها الان اگه همسر رامبد در ایران زایمان میکرد همه مشکلات مملکت حل میشد؟

    عزیزان،هموطنان،زن موقع زایمان در سخت ترین شرایط زندگیست و حداقل نباید تنها باشد. خوب نگار جواهریان، مادر و خواهر و فامیلاش ساکن مونترال هستند، آیا باید در تنهایی در تهران بدون یارو یاور و تنها به کمک رامبد کودک خود را بدنیا بیاورد؟ چرا نباید پیش خانواده اش باشد؟ آیا شما به بستگانتان ،دختر،پسر،فامیل که در خارج از کشور دارید سر نمی زنید؟ پس این صف های طویلی که در کنار سفارتخانه ها در ایران کشیده شده همه دشمن هستندو ضد ایرانی؟

    خب چرا دولت در سفارتخانه را نمی بندد؟ آیا هر کسی در اینجا گفت ایران،ایران،از ایران که خارج شود دشمن است؟ اینهمه ایرانی در خارج از کشور زندگی می کنند، همه دشمن ایرانند؟ واقعا از این قضاوت بد و بی انصافانه عده ای بخصوص صدا و سیما خجالت میکشم، مشکل ما الان در این مملکت رامبد و همسرش نیست.

    هر روز از صبح تا شب مردم ایران در فکر هستند که سرانجام کارمان به کجا خواهد کشید، مدام از هم میپرسند که بنظر شما جنگ می شود یا نه ، بنظر شما اینها به توافق می رسند یا نه و هزاران حرف و حدیث دیگر ...

    حالا ما در این بحران گیر دادیم چرا رامبد همسرش را برده کانادا فارغ بشه!!»

    پرستویی مثل کوه پشت خانواده رامبد و نگار بانو+عکس

    برترین ها

سیستم گزارش رز

 

در مهر سال 85 شرکت مدیران تحلیلگر سپاهان تصمیم گرفت با توجه به نیاز روز افزون جامعه اطلاعاتی ، نرم افزار جامعی برای تولید گزارشهای ثابت و داینامیک ایجاد نماید>دلایل عمده این عمل را می توان به صورت زیر دانست                         
1. تقویت بخش گزارش گیری از طریق استقلال این بخش                 
2. ایجاد نرم افزار های دیگر بدون دغدغه گزارش گیری از طریق تفکیک گزارش و ورود اطلاعات                  
3. سهولت در اشاعه نرم افزار حاوی رز بدون نیاز به محدودیتهای قفلهای شبکه  

            ;            &n bsp; 


این نرم افزار که قادر به تهیه ٤ نوع محوری گزارش می باشد با سادگی اجرا به کاربرانی که دروه ٢ ساعته آموزش را بگذرانند امکان تهیه گزارش های ترکیبی (گزارش سازی )و اجرای گزارش را می دهد . کاربرانی نیز که تمایل داشته باشند می توانند با گذراندن دوره ٢٤ ساعته آن به طراحی اسکریپت ها نیز بپردازند(گزارش نویسی)                    

جهت نیل به این هدف شرکت مدیران نرم افزار تخصصی خود ، "سیستم گزارش رز" را پیشنهاد می نماید . از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1. مورد استفاده توسط بیش از 500 شرکت معتبر در سراسر ایران
2. قابلیت استفاده کلیه عوامل گزارش مانند انواع توابع ریاضی و حتی توابع خاص آماری 
3. نگهداری لیست گزارشها بصورت شبکه در سرور
4. قابلیت اجرا بصورت Local 
5. قابلیت تهیه بی نهایت گزارش جدید با چند کلیک 
6. قابلیت ترسیم انواع نمودارها با چند کلیک 
7. سرعت بالا در طراحی گزارشهای ساده و ترکیبی 
8. سرعت بالا در اجرای گزارش 
9. ماژولهای هوشمند بهینه سازی گزارش
10. ظرفیت بالا در ترکیب جداول مورد گزارش
11. استفاده از زبان SQL در اسکریپتهای تولیدی
12. استفاده از صفحه ای شبیه به ورد در هنگام طراحی صفحات
13. انواع خروجی ها به فرمت هایی مانند DBF /XLS/CSV/PDF/TEXT/JPG/ HTML/ DIF/ SYLK / Word PDF/ XML 
14. محیط کاملا راحت و فارسی
15. امکانات طراحی فراوان

 

 

تجربه خریدی متفاوت را در کنار ما تجربه کنید .

تجربه خریدی متفاوت را در کنار ما تجربه کنید .

702s_1.jpg

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌ های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

http://barachima.ir/