حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه

 حفاظ پنجره فرفورژه چیست؟
زمانی که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به میان می آید بدون شک شما هم یاد فلزاتی می افتد که شباهت بسیاری به دارند.

 

در واقع تصور شما تا حدی هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته می شود اما عموما رنگ آن سیاه است و میتوان گفت که صنعتی که فرفورژه را تولید می کند در واقع یک تلفیق از هنر و صنعت است.

شما میتوانید در انواع حفاظ های فرفورژه زیبایی و همچنین ظرافت را ببینید که با تولید محصولات صنعتی ایجاد شده اند. این نوع حفاظ ها معمولا پس از اینکه به طور کامل مورد بررسی های امنیتی قرار می گیرند به این بازار عرضه می شوند.

تولید فرفورژه به عنوان حفاظ های پنجره چندین سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر این بود که این نوع حفاظ ها امنیت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزایش است میتوان گفت که امنیت نیز در ساختمان ها افزایش یافته است.
محصولاتی که به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش می رسند معمولا به دو صورت تولید می شوند که شامل نوع صنعتی که تولید کارخانه است و نوع صنفی خواهند شد. نوع صنفی معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها تولید می شود.

میتوان گفت که اما تولیدات صنفی در این زمینه بسیار بیشتر است و خریداران نیز معمولا تولیدات صنفی را به صنعتی ترجیح می دهند.

دلیل این امر این است که تولیدات صنفی معمولا دارای امنیت بیشتری هستند و چون به صورت دستی جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ویژه اگر از فردی مطمئن در این زمینه خرید خود را انجام دهید خواهید دید که کیفیت نوع صنفی و نوع صنفعتی حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقایسه نیست.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالی که پیش می آید این است که وقتی شما میتوانید از انواع حفاظ های پنجره آهنی استفاده کنید چرا باید حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب کنید.

این محصولات در سال های اخیر به جای نرده های استیل و سنگ های قلیانی جایگزین شده اند، همچنین استفاده از آن ها در نرده پنجره به جای نرده های فلزی نیز افزایش یافته است. اما دلیل این امر چیست؟
محصولات فرفورژه نسبت به سایر محصولات قیمت مناسب تری دارند.

البته این قیمت مناسب تر باعث نمی شود که شما در کیفیت این نوع از محصولات دچار تردید شوید بلکه آنچه باید بدانید این است که قیمت این نوع نرده ها در مقایسه با قیمت انواع آهنی بهتر است.

در سال های اخیر با توجه به رشدی که در زمینه تکنولوژی های مربوط به جوشکاری ایجاد شده است، استفاده از این نوع حفاظ ها نیز با امنیت بیشتری همراه است.

 

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شاید اصلی ترین عاملی که باعث می شود فرفورژه طرفداران بسیاری داشته باشد این است که این نوع محصولات معمولا دارا کیفیت های بسیار خوبی هستند. نخستین بخشی که یک خریدار به آن دقت خواهد کرد نیز همین کیفیت است.

در واقع اگر نیاز مشتری توسط این نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجیح بر استفاده از نرده پنجره آهنی و یا استیل باشد.

البته افزایش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال های اخیر نشان دهنده این است که این محصولات شانس بسیاری را برای انتخاب داشته اند و کیفیت آن ها نیز تایید شده بوده است که توانسته اند تا اینجا پیشروی کنند و جای خود را در میان محصولات مختلف باز کنند.

مزایای حفاظ پنجره فرفورژه

کیفیت حفاظ پنجره فرفورژه شاید در جد نرده های آهنی نباشد اما ما به شما تضمین می دهیم که استفاده از این نوع محصولات هم میتواند به اندازه محصولات آهنی برای شما کاربردی باشد.

آنچه باید بدان دقت کنید این است که این نوع نرده ها هم کم از نرده های آهنی ندارند.

البته شاید تنوع محصولات آهنی به مراتب بیشتر باشد.

همانطور که در بخش های گذشته به آن پرداختیم انواع مختلفی از نرده های آهنی وجود دارد که شما میتوانید از آن ها برای حفظ امنیت خانه خود استفاده کنید.

در این بین حفاظ پنجره فرفورژه نیز برای شما همین کار را خواهد کرد و شما میتوانید تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

طراحی های حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نکته ای که در این بخش می خواهیم به شما بگوییم این است که عده بسیاری معمولا به جای اینکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده های آهنی هستند.

میتوان گفت که برخی از این افراد اینطور بیان می کنند که نرده فرفورژه دارای تنوع بیشتری نسبت به نرده های معمولی است. آنچه شما باید بدانید این است که این نوع نرده ها معمولا دارای انواع مختلفی هستند و نمی توان گفت که نرده های فرفورژه تنها به یک شکل ساخته می شوند.

این نوع نرده ها نیز دارای اشکال و انواع مختلفی هستند که شما میتوانید بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب کنید.
اغلب افرادی که میخواهند از نرده برای زیبایی ساختمان خود استفاده کنند اینطور می گویند که این کار باعث می شود که نمای ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شاید در روزهای گذشته این نوع حفاظ ها تنها به یک شکل تولید میشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدی زیاد است که شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را به راحتی خریداری کنید و زیبایی نمای ساختمان خود را نیز حفظ کنید.

هرچند استفاده از این نوع حفاظ پنجره فرفورژه میتواند زیبایی نما را بسیار بیشتر از آهن ایجاد کند اما هنوز هم عده ای تصور می کنند که اشکال آن ها محدود است.

برای اطلاع از قیمت انواع حفاظ پنجره  با کارشناسان حفاظ سازه تماس بگیرید.

09123649705  شماره تماس

 

نظافت منزل چه ریزه¬کاری¬هایی دارد؟

اگر زمان نظافت منزل­ فرا رسیده و خودتان زمان کافی برای انجام این کار را ندارید و تصمیم می­گیرید سراغ یک شرکت خدماتی معتبر مانند https://karaabama.com/ بروید. اما چه فردی بهترین گزینه برای نظافت منزل شماست؟ بیشتر افرادی که تجربه استفاده از چنین خدماتی را دارند، کمک گرفتن از یک نظافتچی خانم جوان و استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل را برای نظافت منزل و نظافت ساختمان به شما پیشنهاد می­کنند. اما چرا بیشتر افراد عقیده دارند نظافتچی خانم برای منزل و رسیدگی به نظافت آن بهتر است؟

 

182b_t5.jpg

 

استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل، یا کارگر آقا؟

با توجه به نقش مهم نظافت ساختمان و نظافت منزل در سلامت و آسایش ساکنان، باید حداقل هفته­ای یکبار انجام شود. برخی افراد در زمان استخدام نظافتچی خانم جوان یا ثبت درخواست خود در اپلیکیشن نظافت منزل، فقط به هزینه نظافت منزل توجه می­کنند. همچنین، آنها اغلب نمی­دانند که استخدام خدمتکار منزل خانم برای آنها مناسب­تر است، یا خدمتکار آقا.

پیش از پرداختن به نکته­های جزیی در رابطه با استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل، به ویژگی­های کلی یک فرد مناسب برای نظافت منزل و نظافت ساختمان می­پردازیم. از مهمترین این ویژگی­ها برای یک نظافتچی متخصص، می­توان به دقت در نظافت، تجربه، مهارت، توان فیزیکی، و امانت­دار بودن اشاره کرد. البته یکسری فاکتورهای شخصی را نیز نباید فراموش کرد. برای مثال یک خانم مسن که به­تنهایی زندگی می­کند، معمولا از کمک یک نظافتچی خانم برای منزل خود استفاده می­کند.

 

هزینه استخدام نظافتچی خانم جوان چقدر است؟

یک شرکت خدماتی یا اپلیکیشن نظافت منزل در حالت عادی امکان انتخاب از میان نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم برای منزل را به شما می­دهد. به­دلیل تقاضای بالا، تعداد نظافتچی خانم آماده به کار برای نظافت منزل بیشتر است. همین مسئله، هزینه نظافت منزل توسط نظافتچی خانم جوان را افزایش می­دهد. اما دلیل بیشتر بودن هزینه استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل چیست؟

نظافت منزل شامل تمیز کردن بخش­های مختلف با وسایل مختلف و ریزه­کاری کاری­های فراوان است (در بخش بعد به گوشه­ای از آنها پرداخته­ایم). این مسئله، به­همراه دقت بیشتر یک نظافتچی خانم جوان به جزئیات، آشنایی بهتر با وسایل خانگی (برای مثال وسایل موجود در آشپزخانه) و بهترین روش برای تمیز کردن آنها، حوصله مثال زدنی و... منجر به ارائه کاری با کیفیت بسیار بالاتر و البته افزایش قیمت نظافت منزل خواهد شد.

 

نظافت منزل چه ریزه­کاری­هایی دارد؟

تفاوتی ندارد درخواست­تان را برای دریافت خدمات در اپلیکیشن نظافت منزل از چه شهری ثبت کرده باشید. چه درخواست خدمات نظافت منزل مشهد را داشته باشید، چه نظافت منزل کرج، و یا حتی نظافت منزل فوری، جزئیات نظافت منزل را نمی­توان نادیده گرفت.

یکی از مهمترین کارها در نظافت منزل بدون شک رسیدگی به آشپزخانه است. تمیز کردن کف آشپزخانه، کابینت­ها، یخچال، فریزر، گاز و سینک ظرفشویی تنها قسمتی از کارهایی است که باید در نظافت منزل انجام شود. نظافت و ضدعفونی حمام و سرویس بهداشتی، اتاق­ها، پذیرایی و... را نیز به موارد قبل اضافه کنید. تمام این کارها دقت و مهارت خود را می­طلبد. بیشتر افراد معتقدند چنین کاری تنها با استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل امکان­پذیر است.

 

 

کمک گرفتن از نظافتچی خانم برای منزل چه مزایایی دارد؟

نکات ذکر شده تا این قسمت، تا حدودی دید خوبی در رابطه به نکات مثبت استخدام نظافتچی خانم برای منزل به شما داده­اند. نظافت هر یک از قسمت های خانه و وسیله­های آن شوینده و لوازم خود را لازم دارد. همین مسئله در هنگام نظافت منزل مراحل آن را افزایش داده و نیاز به دقت و حوصله را بالا می­برد.

بنابراین، کمک گرفتن از یک نظافتچی خانم برای منزل و نظافت آن، با توجه به دقت و مهارتی که دارد، یک نظافت کامل و درجه یک را به شما ارائه خواهد کرد.

 

آیا نظافتچی خانم نظافت ساختمان را هم می­تواند انجام دهد؟

علاوه بر نظافت محل زندگی و کمک گرفتن از نظافتچی منزل برای آن، باید به برنامه نظافت ساختمان نیز توجه داشته باشید. فراموش نکنید نظافت راه پله، مشاعات و قسمت­های دیگر (مانند پارکینگ) در دسته نظافت ساختمان قرار می­گیرند و نه نظافت منزل. بنابراین قیمت نظافت منزل تنها برای خدمات ارائه شده درون خانه است. نظافت ساختمان هزینه­ای جداگانه داشته و تجهیزات و لوازم مخصوص به خود را دارد.

بسیاری از افراد و شرکت­های ارائه دهنده نظافت ساختمان در تهران، کرج، مشهد و... نظافتچی آقا را برای نظافت راه پله، مشاعات و پارکینگ، و به­طور کلی نظافت ساختمان توصیه می­کنند. یکی از دلایل این پیشنهاد این است که آقایان برای کار با برخی دستگاه­ها (برای مثال کفساب برای کفسابی پارکینگ) مهارت و قدرت بهتری دارند.

 

 سخن پایانی

امیدواریم این مقاله دید بهتری به شما به استخدام کارگر خانم برای نظافت منزل داده باشد و برای ثبت سفارش بعدی خود در "کاراباما" اطلاعات کامل­تری داشته باشید. اگر نگوییم بهترین، مطمئنا یکی از بهترین گزینه­ها برای نظافت منزل، کمک گرفتن از نظافتچی خانم جوان و نظافتچی خانم برای منزل است. قیمت نظافت منزل شاید در این حالت بیشتر باشد، اما مطمئنا ارزش آن را دارد.

نظافت ساختمان حوزه وسیع­تری است که از نظافت راه پله و پارکینگ تا کفسابی را در خود جای می­دهد. اگر چنین مواردی را در برنامه نظافت ساختمان خود دارید، بهتر است از یک نظافتچی آقا کمک بگیرید.

 

Source:

http://raptorx3.uchicago.edu/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=859

 

نرخ مالیات بر ارث

مالیات بر ارث

مالیات بر ارث چیست؟

مالیات بر ارث مالیاتی است که وراث برای دریافت سهم الارث خود باید به اداره امور مالیاتی کشور پرداخت کنند.

وراث برای فروش و انتقال اموال متوفی باید ابتدا نسبت به اخذ انحصار وراثت اقدام نمایند و پس از آن مفاصاحساب مالیات بر ارث اموال متوفی را با پرداخت مالیات اموال او دریافت خواهند کرد.

پس از آن اجازه ی فروش اموال را خواهند داشت.

اموال مشمول مالیات بر ارث

هزینه های کفن و دفن و همچنین بدهی های متوفی در صورتی که بتوان آن ها را با مدارکی اثبات کرد ، از اموال مشمول مالیات بر ارث کسر می شود.

وراث می بایست تمامی اموال و دارایی ها و همچنین بدهی های متوفی را در اظهارنامه مالیات بر ارث به اداره امور دارایی محل سکونت متوفی ابراز کنند.

نرخ مالیات بر ارث

نرخ مالیات بر ارث با توجه به نسبت وراث و متوفی و همینطور نوع و میزان دارایی های بجا مانده از او متفاوت است.

طبقه بندی وراث

وراث ازنظر قانون مالیات‌های مستقیم به سه‌طبقه تقسیم می‌شوند:

  1. ابتدا وراث طبقه اول که عبارت‌اند از پدر، مادر، زن، شوهر، اولاد و اولاد اولاد هستند.
  2. سپس وراث طبقه دوم قرار دارند که شامل اجداد، برادر، خواهر، و اولاد آن‌ها می شود.
  3. و بعد از آن، وراث طبقه سوم قرار دارد که شامل عمو، عمه، دایی، خاله و اولاد آن‌ها است.

s984_a2.jpg

اموال معاف از مالیات بر ارث

اموال معاف از مالیات بر ارث ، عبارت است از:

  • وجوه بازنشستگی و وظیفه و پس‌انداز خدمت و مزایای پایان خدمت، مطالبات مربوط به خسارت اخراج، بازخرید خدمت و مرخصی استحقاقی استفاده ‌نشده و بیمه‌های اجتماعی و نیز وجوه پرداختی توسط مؤسسات بیمه یا بیمه‌گزار و یا کارفرما از قبیل انواع بیمه‌های عمر و زندگی، خسارت فوت و همچنین دیه و مانند آن‌ها حسب مورد که یکجا و یا به‌طور مستمر به ورثه متوفی پرداخت می‌شود.
  • اموالی که برای سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای مذکور در ماده (?) قانون مالیات‌ها مورد وقف یا نذر یا حبس واقع شود البته به‌شرط تأیید سازمان‌ها و نهادهای مذکور.
  • اثاث البیت محل سکونت متوفی
  • اموالی که جزء ماترک متوفی بوده و طبق قوانین یا احکام خاص، مالکیت آنها سلب و یا بصورت بلاعوض در اختیار اشخاص موضوع ماده (?) قانون مالیات‌ها قرارگیرد با تأیید اشخاص مزبور مشمول مالیات بر ارث قرار نمی‌گیرد.

حنما سوالات زیادی در مورد مالیات بر ارث در ذهن شما وجود دارد که پاسخ آن را دریافت نکرده اید.

سوالاتی از قبیل :

مالیات بر ارث اموال مختلف چند درصد است؟

نحوه پر کردن اظهارنامه مالیات بر ارث چگونه است؟

از چه معافیت هایی برای مالیات بر ارث می توان استفاده کرد و ...

برای یافتن پاسخ سوالات فوق و بسیاری از سوالات دیگر توصیه می کنیم به سایت مشاوران مالیاتی فراز به نشانی www.faraztax.com مراجعه کنید و با یک مشاور مالیاتی خوب مشاوره رایگان داشته باشید!

بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین و سیگنال آن ها

عنوان: بهترین آموزش ارز دیجیتال و بیت کوین و سیگنال آن ها

ارز دیجیتال، یک سرمایه گذاری رویایی

e59e_z2.jpg

در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، کانال های خبری زیادی پدید آمده اند و به همین دلیل اکثر افراد به نوعی با خبر های روز درگیر شده اند. در این میان حتما در شبکه های خبری نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را حداقل یکبار شنیده اید. 

اگر بخواهیم به زبان ساده ارز دیجیتال را برای شما تعریف کنیم باید بگوییم ارز دیجیتال نوعی از پول می باشد که تنها به صورت دیجیتالی وجود دارد و هیچ نوع فیزیکی از آن وجود ندارد.

ارز های دیجیتال مانند بیت کوین در ابتدا قرار بود فقط به عنوان پول استفاده شوند. اما با گذشت زمان و استقبال مردم از آن ها، کم کم این ارز ها با ارزش شده و به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه به شمار رفتند. 

بازار ارز دیجیتال تقریبا جوان است و حدود ?? سال از عمر آن می گذرد. به همین دلیل این بازار نسبت به سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر هنوز پتانسیل بالایی دارد. 

ارز های دیجیتال به دلیل ماهیت جهانی خود به بازار ایران هم راه پیدا کرده اند و مردم در حال گرایش به سمت آن ها می باشند. 

البته با اینکه این بازار پتانسیل بالایی دارد اما باید برای ورود به آن دقت کرد. پیش از ورود به بازار ارز های دیجیتال شما قطعا نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارید تا بتوانید در این بازار موفق ظاهر شوید و در همان ابتدای راه سرمایه خود را از دست ندهید. 

 

نحوه مبادله کردن ارز دیجیتال

 

ارز دیجیتال را می توان به دو حالت کلی منتقل کرد. راه اول به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه می باشد. از مزیت های این راه می توان به حذف کارمزد اشاره کرد. اما این راه یک عیب بسیار بزرگ دارد و آن هم پیدا کردن کسی است که بخواهد تبادل مورد نظر شما انجام دهد. پیدا کردن همچین شخصی مخصوصا در کشور ایران می توان‌ کار بسیار سختی باشد. 

راه بعدی که پیش روی شما قرار دارد استفاده کردن از صرافی های ارز دیجیتال می باشد. این صرافی ها با دریافت کارمزد نسبتا پایینی درخواست شما را در کمترین زمان انجام می دهند. 

در دنیای ارز های دیجیتال صرافی های زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند. در این میان اما صرافی بایننس را می توان جزو سه صرافی برتر و پر طرفدار ارز های دیجیتال معرفی کرد. این صرافی به دلیل دریافت کارمزد پایین و قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و کاربران زیادی هم اکنون از این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. 

البته استفاده از ارز های دیجیتال در کشور ایران کمی دشوار تر از سایر کشور های دنیا است و به دلیل وجود تحریم ها و محدودیت های جهانی، باید کمی محتاط تر عمل کرد. برخی از صرافی ها در صورت شناسایی کاربران ایرانی حساب کاربری آن ها را بسته و دارایی آن ها را نیز نزد خود نگه میدارند.

به همین دلیل نیاز است تا حتما آموزش های لازم را در این زمینه ببینید. در این میان اما صرافی بایننس، صرافی پیشنهادی ما می باشد. این صرافی به دلیل امکانات فراوان خود گزینه ی بسیار مناسبی برای کاربران تازه کار و همچنین حرفه ای ها می باشد. پس اگر تصمیم گرفته اید که به خرید و فروش ارز های دیجیتال روی آورید، آموزش صرافی بایننس را در دستور کار خود قرار دهید. 

 

سیگنال ارز دیجیتال؛ یک ترفند بزرگ

 

برای انجام هر سرمایه گذاری دو راه پیش روی شما قرار دارد. راه اول این است که خودتان به صورت مستقیم دست به کار شوید، بازار مورد نظرتان را شناسایی کنید و پس از بررسی های لازم در آن سرمایه گذاری کنید. این راه شاید جواب بدهد اما ریسک فوق العاده بالایی را برای شما به همراه خواهد داشت. قطعا شما از همه چیز خبر ندارید، زیرا تحلیل حرفه ای بازار های سرمایه گذاری اصلا تخصص شما نمی باشد. شما ممکن است در چند سرمایه گذاری خود شانس آورده و وضعیت آن طور که می خواهید پیش برود اما در اولین پیش بینی اشتباه به طور قطع ضرر بزرگی خواهید کرد. مشکل بعدی این است که در چنین مواقعی افراد برای جبران خسارت خود دست به سرمایه گذاری های دیگری می زنند که حتی از سرمایه گذاری قبلی خود نیز وضعیت بسیار بدتری دارد. 

راه بعدی و مطمئن تر استفاده از سیگنال های پیش بینی وضعیت بازار می باشد. این سیگنال ها در دنیای ارز های دیجیتال با عنوان سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند. این سیگنال ها توسط سیستم های تحلیلگر بسیار هوشمند و پیشرفته و تحلیلگران اقتصادی حرفه ای رسم می شود. 

در این سیگنال ها به شما گفته می شود ارز مورد نظر شما چه وضعیتی دارد، در چه قیمتی وارد بازار شده و خرید کنید و در چه وضعیتی از بازار خارج شده و ارز خود را بفروشید. 

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تواند تا حد بسیار زیادی از ریسک سرمایه گذاری در این بازار بکاهد.

پس اگر قصد دارید در این بازار پر سود و پر رونق سرمایه گذاری کنید حتما مخصوصا در ابتدای کار از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. 

با استفاده از این سیگنال ها می توانید مانند افراد حرفه ای سود به دست آورید و از سرمایه گذاری خود نهایت لذت را ببرید. 

برای استفاده از سیگنال های ارز دیجیتال در کانال های خصوصی که مخصوص این کار هستند عضو شده و به سیگنال ده ها ارز دسترسی پیدا می کنید و می توانید در هر زمان که می خواهید ارز را که سود بیشتری برای شما به همراه دارد را انتخاب کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. 

 

دوتا از موارد مهم در گرمایش خانه

در این مطلب به برسی دوتا از موارد مهم در گرمایش خانه می‌پردازیم. یکی در مورد گرمایش از کف و دیگری تعمیر شومینه.

گرمایش از کف

کرمایش از کف یکی از جدید ترین سیستم‌های گرمایشی در خانه است که تمام محیط خانه را به خوبی گرم می‌کند. یکی از مهم ترین نکات در سیستم گرمایش از کف نقشه گرمایش از کف است که باید دقیق باشد تا در سیستمچرخش آب مشکلی پیش نیاید و در آینده لوله‌ها دچار مشکل نشوند. هزینه اجرای سیستم گرمایش از کف بستگی به مساحت خانه شما داشته و برای تایین هزینه گرمایش از کف باید متراژدقیق کف خانه را بدانید تا متخصص به شما اعلام قیمت بکند.

سیستم گرمایش از کف چیست؟ به صورت کلی سیستم گرمایش از کف مانند رادیاتور است که در زیر کف ساختمان اجرا می‌شود و مانند رادیاتور عمل کرده و هوای سرد کف خانه را گرم کرده و به مرور تمام خانه کرم می‌شود.

برای اجرای گرمایش از کف پس از لوله کشی روی آن بتن می‌ریزند که به آن بتن ریزی گرمایش از کف می‌گویند. بتن ریزی گرمایش ا کف بسیار مهم مب‌باشد زیرا اگر درست و اصولی اجرا نشود ممکن است تمام سیستم را خراب بکند. نظر کارشناسی در مورد گرمایش از کف این است که این سیستم پس از اجرا می‌تواند به خوبی محیط خانه را گرم کند و باید نسل بعدی سیستم‌های گرمایشی همگی باید به سمت گرمایش از کف بیایند.

راه اندازی سیتم گرمایش از کف باید به صورتی باشد که بشود در آینده آن را رسوب گیری کرد و همچنین برای هواگیری گرمایش از کف نیز مشکلی به وجود نیاید. قیمت سیستم گرمایش از کف برقی در ایران به صرفه نبوده و هزینه بالایی دارد. برای گرمایش از کف بهتر است از نمونه‌های رایج بازار که به پکیج وصل می‌شوند استفاده کرد تا هم تعمیر آنساده تر باشد و هم هزینه مصرفی آن پایین‌تر باشد.

تعمیر شومینه

شومینه نیز ماند گرمایش از کف یک سیستم گرمایشی است و هر سیستمی بعد از مدتی کارکرد نیاز به تعمیر دارد. تعمیر شومینه کاری تخصصی است ئ باید حتما توسط فردی متخصص انجام شود. برای نمونه برای انجام تعمیر ترموکوبل شومینه باید ترموکوبل شومینه از محل خود خارج شود و به خوبی توسط متخخص تعمیر شومینه برسی شود و اگر نیاز به تعویض بود ترموکوبل شومینه را تعویض کند. به دلیل گران شدن ترموکوبل بیشتر سرویسکاران تلاش می‌کنند که برای تعمیر شومینه نیازی به تعویض ترموکوبل شومینه نباشد و با تعمیر ترموکوبل شومینه مشکل مشتری حل شود ولی گاهی این کار امکان پذیر نیست.

ترموکوبل امکان خراب شدن پایینی دارد ولی اگر نیاز به تعویض بود بهتر از از نمونه با کیفیتی استفاده کنید. قیمت ترموکوبل شومینه گازی در بازار بسیارمتفاوت است و باید در بازار به دنبال نمونه‌های با کیفیت باشید که قیمت نمنایب و معقولی داشته باشند.

سرویس شومینه یکی از روش‌هایی است که از خرابی ترموکوبل جلوگیری میکند و شما دیگر نیازی به تعمیر شومینه ندارید. اگر بخواهید ترموکوبل را برای خود نصب کنید می‌توانید آموزش نصب ترموکوبل شومینه را در اینترنت پیدا کنید. برای نصب ترموکوبل شومینه گازی باید فاصله آن با آتش شومینه و پیلت را دقیق تنظیم کنید تا هم خطری نداشته باشد و هم دچار خرابی ترموکوبل نشود.